|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Binnenkort komen onze Monello microvezelproducten binnen. Hoge kwaliteit tegen een betere prijs! Een aantal doeken wordt ook verkrijgbaar als 3-pack (Trio).
Het assortiment
Peluce Verde – 45x45cm (350gsm) € 4,99 Peluce Verde Trio € 12,99
Deze groene zachte doek van 45x45cm heeft een dichtheid van 350 gram p/m2 en is uitermate geschikt voor het afnemen van polijstmiddel, glaze en wax. Ook goed te gebruiken voor detailers en glass cleaners. Afgewerkt met een zachte en krasvrije satijnen rand.
Peluce Bianco – 45x65cm (350gsm) € 6,99 Peluce Bianco Trio € 18,99
De grote broer van de Peluce Verde, met een afmeting van 45x65cm is deze witte doek comfortabel groot en geschikt voor het afnemen van polijstmiddel, glaze en wax. Ook goed te gebruiken voor detailers en glass cleaners. Afgewerkt met een zachte en krasvrije rode satijnen rand.
Piccolo Nero – 35x35cm (300gsm) € 3,49 Piccolo Nero Trio € 8,99
Deze vriendelijke geprijsde alleskunner mag in geen enkele collectie ontbreken. Met 300 gram/m2 is deze doek geschikt voor allerhande klusjes. En omdat Monello altijd net iets luxer is, is ook deze doek voorzien van een zachte satijnen rand.
Senza Acqua Drying Towel (600gsm) – 70x80cm € 16,49
Deze dikke en zachte microvezeldroogdoek is speciaal ontwikkeld om je auto in één keer te kunnen drogen. Met maar liefst 600gram/m2 en een afmeting van 70x80cm kan deze doek maar liefst 2,5 kilo aan water opnemen.
Monello Wash Mitt (500gsm) € 13,99
Deze zachte wash-mitt van eerste klas microvezel (met een dichtheid van maar liefst 500gram/m2) neemt makkelijk water op. Dankzij de diepe en zachte vezel wordt vuil veilig van het (lak)oppervlak verwijderd.
Monello Sponge (600gsm) € 11,99
Deze microvezelspons is ergonomisch gevormd en ligt daardoor lekker in de hand. De extra lange vezels zijn van eerste klas microvezel en hebben een dichtheid van maar liefst 600gram/m2. Wast veilig en swirlvrij en is bovendien wasbaar in de wasmachine.
Alle doeken worden uitgevoerd met een satijnen rand.
De bundels
1) Met alle drie-packs (trio's), mitt, droogdoek en spons. Normale prijs € 83,35, bundelprijs € 69,99, introductieprijs € 59,99: Microfiber Bundel Trio 2) Met alle singles, mitt, droogdoek en spons. Normale prijs € 57,94 bundelprijs € 49,99, introductieprijs € 39,99: Microfiber bundel Unico
Deze twee bundels worden straks permanent verkocht, maar zijn vanaf heden tijdelijk te bestellen als pre-order voor de introductieprijs! De verwachting is dat de zending op 5 november binnenkomt in de haven van Rotterdam en dat de doeken, mitt en spons op 8 of 9 november bij ons worden afgeleverd. Ruim op tijd voor Sinterklaas en Kerst dus. 
De introductieprijs geldt tot 8 november 2011 en wordt gelimiteerd tot 200 stuks per bundel! Per klant maximaal 2 bundels per type toegestaan. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname!
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Neeeeuh Tim nu moet ik weer iets bestellen Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Mooie introductie aanbieding, dat wordt weer moeilijk om te weerstaan. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Vertel mij wat, mijn handen joeken al Extra doeken zijn nooit weg! Zeker niet nu ik mijn pa ook heb over gehaald, neemt nu mijn doeken in beslag... "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-1-2011 Locatie: Woerden(utrecht)
|
Dat word voor mij een bestelling icm het klei *-If everything comes your way, you are in the wrong lane.-*
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
Inderdaad doeken kom ik altijd te kort dus dit is heel fijn. Zodra de klei van de week ook beschikbaar komt wordt het weer bestellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Hoe moet ik dit gaan uitleggen thuis lol
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
oeiii net toen ik dacht te gaan minderen  ! Wat doe je toch met meee  Toch maar bestellen :D
|
|
|
|
Hier niet! (IE7) Per ongeluk al zover doorgedrukt dat ie al is betaald ook) Bedankt heren! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Wat een paar van die *** doekjes al niet teweeg brengt.... Kan niet wachten tot het probleem is opgelost!
|
|
|
|
Scheelt, ik heb vandaag weer loon gehad, kon er nog wel van af! Alle vaste lasten er af gerekend + 2 tanken diesel er af gehaald, en de rest weg gezet, mag ik niet aankomen van mij "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-1-2011 Locatie: Woerden(utrecht)
|
als je het eerst op je verlanglijstje zet en dan in je winkelwagen gaat het wel goededit: toch niet, gaat nu fout op ideal. *-If everything comes your way, you are in the wrong lane.-*
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Interessant... moet je deze pre-order combineren met een andere order wanneer ze binnenkomen, of kunnen ze ook gewoon zonder verdere artikelen als pre-order verzonden worden tzt?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Kijk eens bij ''mijn orders'', stond bij mij er wel bij maar dat ik contact moest opnemen met Carclean.nl . Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Hier ook al besteld zonder probleem . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
|
Komt er ook een trio pakket met enkel de doeken? dus zonder washmitt en spons
|
|
|
|
Nee vooralsnog niet. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Zijn er eigenlijk al samples te bekijken/bevoelen van deze doeken bij carclean? Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-1-2011 Locatie: Leidschendam
|
Zijn jullie al door de introductieprijs voor het Trio-pakket heen? Als ik hem nu zou willen bestellen kost ie al EUR 69,99. Groeten Chris. Renault Clio III & Renault Kangoo Express II. (Textiel)drukker.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
rodders schreef:Zijn er eigenlijk al samples te bekijken/bevoelen van deze doeken bij carclean? Ben ik ook benieuwd naar! Heb wel interesse in een trio pak.. + introductie prijs
|
|
|
|
rodders schreef:Zijn er eigenlijk al samples te bekijken/bevoelen van deze doeken bij carclean? We hebben samples liggen in andere kleuren, dus mocht je willen, dan zijn ze te voelen. Ze zijn wel aan flinke tests onderworpen. JC-Chris schreef:Zijn jullie al door de introductieprijs voor het Trio-pakket heen? Als ik hem nu zou willen bestellen kost ie al EUR 69,99. Hmm, nee hoor. Prijs is weer aangepast. Vreemde dingen gebeuren er hier  RST-Smurf schreef:ook als ik een mail naar Carclean.nl stuur krijg ik direct een retour mail van met een error van Qualitystores Dat is een ander probleem, waarschijnlijk spamfilter hier.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Prima, kom ik binnenkort wel eens voelen/kijken. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Skippie schreef:Komt er ook een trio pakket met enkel de doeken? dus zonder washmitt en spons Tim schreef:Nee vooralsnog niet. Waarom niet? Als ik alleen behoefte heb aan de doeken? Stel dat ik in etappes een trio pakket koop, wat moet ik met de washmitts en sponzen? Ja ja, er is geen betere raad, dan voorraad.....
|
|
|
|
Die geef je cadeau aan je buurvrouw.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Haha dan heb ik straks 4 washmitts en 4 droogdoeken en 2 sponzen XD Achja het Moët maar dan 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2009 Locatie: Delfzijl
|
Bestelling gedaan Oet grunn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
zijn deze vergelijkbaar met de poorboys deluxe mega towel? dus lange en korte micro fibers? (of beter) groeten toine
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-6-2011 Locatie: Aalsmeer
|
En Tim , zijn jullie al door de 200 setjes heen ? " At 200 miles per hour you got no friends "
|
|
|
|
Nou, het kan bij ons wel eens vlot gaan, maar zo vlot nog net niet.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-4-2011 Locatie: Gorinchem
|
Besteld 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Vandaag de sample doeken even aan een kleine test onderworpen. Kan er 1 ding over zeggen: de beste doeken die ik tot op heden ben tegengekomen. Superzacht (zowel de zijde met lange als met korte vezels) en een superieur opname vermogen.
Ik ben om en ga nu gelijk bestellen.
Grtz. Rob aka Vadebo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Tim, hoe zijn de doeken in vergelijking met de Cobra 530 & 600 doeken? Dit zijn tot op heden verreweg de beste doeken die ik ooit gebruikt heb namelijk. Ik weet dat die doeken 530gsm en 600gsm zijn en dus in theorie zachter zouden zijn. Hoe is het in de praktijk? Of is die denkwijze fout? Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Guest
|