Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

3 Pagina's <123
Monello Microvezelbundels nu te bestellen! Opties
DolomiteGreyTT
#67 Gepost : woensdag 9 november 2011 21:12:17
Rang: Lid

Ik dacht al waar blijven de reacties, maar iedereen zit in het forum "Merkendiscussie"
Tim
#68 Gepost : woensdag 9 november 2011 22:03:15
Rang: Moderator

Ze zitten overal, ook bij je 'Laatste aanwinst' knipoog

De echte reviews / bevindingen zullen wat later komen, als mensen ermee gewerkt hebben.
I'm the Master of Bling!
bergli
#69 Gepost : vrijdag 11 november 2011 19:44:40

Heb vandaag mijn auto gewassen met de washmitt en spons en daarna afgedroogd met de droogdoek.... Als afsluiter m'n auto nog in een laagje reload gezet en uitgewreven met de witte doek. Ik kan niet anders zeggen dat ik over alles zeer tevreden ben! Alles is super zacht en doet gewoon wat t moet doen! Super producten en zeker een aanrader!
addy
#70 Gepost : vrijdag 11 november 2011 20:05:01

Mijn doeken zijn ook al gewassen en voelen idd lekker zacht aan, van het weekend eens testen.
Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
Tim
#71 Gepost : vrijdag 11 november 2011 21:17:50

bergli schreef:
Heb vandaag mijn auto gewassen met de washmitt en spons en daarna afgedroogd met de droogdoek.... Als afsluiter m'n auto nog in een laagje reload gezet en uitgewreven met de witte doek. Ik kan niet anders zeggen dat ik over alles zeer tevreden ben! Alles is super zacht en doet gewoon wat t moet doen! Super producten en zeker een aanrader!

Goed om te horen! Wij zijn er ook heel blij mee! jippie
I'm the Master of Bling!
zuidwest10
#72 Gepost : vrijdag 11 november 2011 22:42:15

Ik denk dat Carclean.nl erg goed bezig is met HUN eigen brand Monellocool ,eindelijk eens een DETAIL merk van Nederlands Bodem
VAG rules
Wouter B
#73 Gepost : vrijdag 11 november 2011 22:47:29

Helemaal met je eens.

Mijn doeken liggen net te weken in 2 emmers, morgen ga ik ze voor het eerst testen ben benieuwd!
Scholl Concepts Fanboy
Tim
#74 Gepost : vrijdag 11 november 2011 23:42:56

Hartelijk dank mannen, er staat nog genoeg op stapel, maar we zijn zeer tevreden met onze eerste microvezellijn!

Vandaag weer de hele dag gewerkt met de Peluche Verde doeken en het net iets grotere formaat werkt gewoon zoals we bedoeld hebben.
I'm the Master of Bling!
Koeny
#75 Gepost : zaterdag 12 november 2011 7:21:22

Proficiat tim en co
Doeken en washmitt zijn M E G A - fantastisch... Meer kan ik er niet over zeggen :-)
Wouter B
#76 Gepost : zondag 13 november 2011 18:16:07

Vandaag de auto gewassen met de spons en mitt en gedroogd met de Senza Acqua.

- De spons vond ik wat vreemd werken, kon er niet echt vrienden mee worden. Kan ook een kwestie van wennen zijn omdat ik nog nooit eerder 1 gebruikt heb.

- De mitt vond ik wel lekker gaan mede doordat ie een stuk dunner is dan de Meguiar's waardoor ik veel beter in randjes kon komen. Heb niet het idee dat de Monello mitt minder veilig is vanwege de dunheid. De stiknaad in het midden is ook weer is wat anders, nog niet echt een oordeel over maar vond het in ieder geval niet onhandig.

- De Senza Acqua vond ik heerlijk werken. Echt stukken zachter de de Delirium en Elite droogdoeken die ik ook heb liggen. De vreemde afmetingen waren wel even onhandig in het begin omdat mijn normale opvouwtechniek niet uitkwam waardoor de doek of te groot of te klein was, maar dat went ook wel.

Ondanks dat ik hem nog maar 1x gebruikt heb durf ik nu al wel te zeggen dat dit mijn "premium" doek gaat worden, dus gaat alleen gebruikt worden op auto's die ik in onderhoud heb. De Delirium en Elite zijn bij deze gedegradeerd naar doeken die ik voor details ga gebruiken.

De andere doeken nog niet geprobeerd maar dat kan eigenlijk niet gaan tegenvallen vermoed ik.

Tim en de crew ik ben er heel tevreden mee great
Scholl Concepts Fanboy
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's <123
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire