|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2011 Locatie: Velsen
|
Hallo allemaal,
Ik zal me ff voorstellen. Lijkt me wel zo handig ik ben ruud van spotrepair ijmuiden. Nadat ik op zoek was voor goeie polijstmiddelen etc kwam ik op deze site terecht. Kwam een hele hoop info tegen waar ik een hele hoop aan heb. Kreeg ook zeker veel inspiratie. Heb ook oudere toppics gelezen over een lakdikte/laagdikte meter.
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er ervaring mee? en welke is betaalbaar en betrouwbaar? waar te koop?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Ten eerste geeft een meter alleen een indicatie Niet dat hij niet precies meet, maar je wilt eigenlijk iets weten wat hij niet afzonderlijk kan meten De lakdiktemeter meet namelijk de hele laag vanaf het metaal Dat is dan de primer, plamuur, kleurlak en blanke lak samen Je kunt wel goed een inschatting maken of je risico loopt Of dat er sprake is van eerdere reparaties / zware polijstacties Veel gebruikt is de paintdetective. Of die binnen budget is moet je zelf bepalen Duidelijk mag zijn dat een schade vaak duurder is dan het voorkomen Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik gebruik zelf naar volle tevredenheid ook de paintdetectiveEcht nodig voor het wat zwaardere corrigeerwerk, lees; gebruik van rotary.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Welkom, je vraag staat niet helemaal in het juiste forum, wassen en drogen heeft niet veel met een lakdiktemeter te maken Tevens wil ik je even wijzen op de geldende forumreglementen, met name de volgende regels: 6. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias. 7. (Commerciële) activiteiten van concurrerende bedrijven, poetsbedrijven of detailers zijn niet toegestaan. 8. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd. puntje 6 gezien de gebruikte nickname Lees ook even de rest van de reglementen door, link in mijn onderschrift. EDIT: topic verplaatst naar juiste forum Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Bedankt voor de snelle reacties. voor mij is t idd belangrijk om te weten hoe groot de kans is op schade ivm herstel werkzaamheden. en idd t is en blijft een indicatie.
was die snel geleverd bij paintdetective? geen overwachte extra kosten door douane invoer kosten oid??
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-1-2011 Locatie: Tongeren (B)
|
De jongens van wax-it (België  kunnen hem ook leveren... (2 weekjes wachten soms) Eerlijke prijs denk ik en geen angst voor extra douane kosten... Indien mijn verwijzing naar wax-it tegen de regels ingaat mag mijn post in zijn geheel wel weg. RogierV12; "Dan heb ik het liefst dat niemand zich met me bemoeit en me lekker met rust laat. Kan ik lekker mijn karretje wassen, zonder dat er iemand aan mijn kop zeikt "
Computergame's don't effect kid's. I mean, if pac-man affected us as kid's, we would all be running round in darkened rooms, munching magic mushrooms and listening to repetitive electronic music ...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Hier ook tevreden van de paintdetective (in Belgie gekocht  ) Progress is a slow process
|
|
|
|
Dat is idd goed om te horen idd.
Kost qwa prijs t zelfde en idd geen douane narigheid.
Super bedankt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb destijds een groups-buy opgezet hier op het forum. In 1 keer 25 stuks besteld in Engeland. Geen gezeik bij de douane. De afhandeling is zeer snel en netjes. Bij vragen per email wordt dezelfde dag nog gereageerd.
|
|
|
|
dat heb ik volgens mij gelezen. was medio 2009 toch? nog een leuke korting gehad?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Binnen de EU heb je geen probleem met de Douane Dus dat is geen reden. In de UK wordt het snel en netjes afgehandeld Korting zijn ze niet happig op. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
inderdaad binnen de EU is vrij vervoer, als je iets uit Amerika betselt kun je er 99% zeker van zijn dta je douane moet betalen, als het uit china komt vaak niet. Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,366 seconden.