|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Gister een mooie compacte nilfisk gekocht..een C100.
Echter, hier zitten twee spuitkoppen bij: - tornado sproeier - powerspeed sproeier
Maar, welke is voor wat. Kan nergens op het web, of in het boekje vinden welke je wel of niet mag gebruiken op de auto.
Iemand ook een idee of bovenstaande te vergelijken zijn met de karcher vario lans?, vond ik een fijn ding namelijk.
Grtz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
de tornado (die met het balletje) niet gebruiken op je lak Keer schudden met beide kopjes, dan hoor je wel wat ik bedoel New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Thnx ivo...Heb jij nog een alternatief voor de karcher vario lans? Kan nergens een goede site vinden met nilfisk hulpstukken en lansen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb op de zaak ook een HD van Nilfisk staan met een tornado lans. Zo eentje waarbij de straal zeg maar roterend uit de nozzle komt. Tot op heden geen problemen ondervonden op de lak. Kwestie van met beleid werken. 30 cm afstand nozzle - > lak geen probleem.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Vario lans ken in niet, alleen maar Nilfisk hier  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
net via het web weer een karcher vario powerlans besteld met een nilfisk verloop stukje 
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,148 seconden.