• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Op zoek naar een DAP? De DZDD komen eraan!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Over enkele dagen starten wij met de DZDD (DAP Zonder Doos Dagen).

Tijdens deze dagen krijg je de mogelijkheid om een nieuwe DAP500, DAP900 of PRO900 aan te schaffen tegen een aantrekkelijk tarief! De machines worden echter geleverd zonder doos. De machines zijn allemaal nieuw, onbeschadigd en krijgen volledige garantie mee.

Waarom zonder doos?
Bij de fabriek kopen wij altijd een bepaald percentage machines zonder doos, die wij makkelijk in kunnen zetten voor garantiegevallen. De uitval van de machines is echter dermate laag, dat we een ruime voorraad over hebben. Ook hadden we een aantal exemplaren waar wel een doos omheen zat, maar de bedrukking was mislukt en daardoor hebben wij deze dozen afgekeurd. Hetzelfde geldt voor een aantal exemplaren waarvan de doos beschadigd of niet netjes meer was. Al deze exemplaren kunnen we dus zonder doos aanbieden voor een speciale prijs.

Wat wordt er dan wel meegeleverd?
Alles, behalve de doos! Dus de machine met toebehoren, inclusief tas en handleiding. Let op! Alleen de PRO900 wordt zonder steunplaat geleverd.

Wat gaan ze kosten?
De DAP500 kost normaal € 115,- en zal tijdens de DZDD aangeboden worden voor € 85,-
De DAP900 kost normaal € 149,- en zal tijdens de DZDD aangeboden worden voor € 110,-
De PRO900 kost normaal € 99,- en zal tijdens de DZDD aangeboden worden voor € 70,-

We hebben dan ook nog een bundeltje gemaakt:

Een DAP500 + PRO900 voor samen € 140,- (een andere combinatie of in combinatie met andere bundels is niet mogelijk).


Wanneer starten de dagen?
We zijn op dit moment aan het tellen om hoeveel exemplaren het gaat, als dat rond is kunnen we van start en waarschijnlijk lukt dat morgen of overmorgen al.

Hoe lang duren de dagen?
Simpel: Op=Op. Dus de actie geldt zolang de voorraad strekt. We maken aparte artikelnummers aan op de site die besteld kunnen worden en de site geeft zelf aan wanneer er voorraad, beperkte voorraad of geen voorraad meer is van een machine.


Zodra we meer informatie hebben, melden we dat op het forum. Ook zal er een mailing uit gaan.

Op=Op! Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname!




Edit:

Inmiddels zijn ze te bestellen:

https://www.Carclean.com/zoeken?search=zonder doos

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Cool, komt goed uit, ik was net aan het twijfelen een DAP900 aan te schaffen. Dit trekt me direct over de streep (nu alleen nog even op tijd er bij zijn)
 
Neem dan voor die 30 euro extra de complete set. ook al gebruik je het voorlopig niet, je hebt hem wel alvast in huis :)^

(al kan ik natuurlijk niet in andermans portomonnee kijken, de combi wordt nu wel heel aantrekkelijk)
 
Komen de daps zonder doos gewoon op Carclean.com te staan bij de andere daps of moeten we ons in een topic melden?
 
Er komen aparte artikels op de site dus niet in dit topic lijstjes maken ;)
 
Skippie zei:
Oeii nu word de pro900 wel eeerg interessant!!


Zeg dat wel....ik probeer tijdens bestellingen vaak dit soort dingen voor me zelf te verantwoorden, regelmatig heb ik de pro900 in het winkelwagentje, maar ook altijd verdwijnt ie weer na wat langer nadenken en relativeren.
Deze keer moet het maar wezen geloof iko:)
 
Haha ik ook al 3 haha :p dit is eeecht niet goed voor de portemonnee xD
achjaaa we zullen er nog eens een nachtje over slapen!

*edit* @ crew, Komen er dan ook weer rotary clinics? want het is nu een beetje karig met de clinics :-"
 
Alleen maar positief dat zulke acties worden gehouden. Het geeft alleen maar aan de de Dap en Pro kwaliteits machines zijn die niet snel stuk zullen gaan.:)^
 
tele-2.jpg


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

:D

Dit trekt zeker de twijfelaars over de streep :ja
 
Hele toffe actie, ik zit ook te twijfelen.
Echter het verschil met een compleet starterspakket is slechts iets van 15 euro.

Ik wacht toch nog eventjes!
 
Ik heb reeds alles uit het rijtje maar wou toch even melden dat ik steeds weer aangenaam verrast ben door de acties hier bij Carclean.com :ja Geniaal gewoon, die doos heb je toch niet nodig :no
 
Idd heb hier al een DAP 900 voor de personen die nog twijfelen neem die kans zeker mee ! de doos is zoals Virus zegt toch overbodig