|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-9-2011 Locatie: vlaams brabant belgie
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Mooi resultaat Iets wat mij opvalt, de een na laatste foto van het wiel. Rechts op 3 uur zitten er bulten op de band dat is niet iets waar ik mijn vrouwtje mee zou laten rijden persoonlijk vervangen die band dus Of het is natuurlijk gezichtsbedrog Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-2-2010 Locatie: anna paulowna
|
Die bulten heb ik ook gehad ,kan geen kwaad is.
Schijnt iets te maken te hebben met het fabriceren van de band ,op mijn bedrijfswagen met continental banden zaten er ook 2 waarmee ruim 60.000 mee gereden is.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Mooi resultaat , band ziet er idd maar raar uit met die bulten . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-9-2011 Locatie: vlaams brabant belgie
|
de wagen is al 2 maal naar de technische controle geweest en heb er nog nooit een opmerking over gehad. Dus ........... Sinds 04/2009 Peugeot 407 2.0 hdi 6-bak automaat moondustgrijs zwart leder interieur
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
bloemie schreef:Die bulten heb ik ook gehad ,kan geen kwaad is.
Schijnt iets te maken te hebben met het fabriceren van de band ,op mijn bedrijfswagen met continental banden zaten er ook 2 waarmee ruim 60.000 mee gereden is. Dan heb jij idioot veel geluk, een bult in de wang vd band betekent een karkasbreuk en heeft helemaal niets te maken met het productieproces. Een karkasbreuk kan leiden tot een klapband. Wat een klapband veroorzaakt hoef ik hier niet uit te leggen. Officieel is een bult op de band standaard APK afkeur. Persoonlijk zou ik er geen meter meer mee rijden... Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Erg mooi geworden, glans zit er goed op! Over de band: Een bult in de band duidt erop dat een of meerdere koorlagen van de band (het karkas) gebroken is. Ik heb ooit een klapband gehad met een leenauto, en dat was nog maar met 60km/h! En dat wil je niet meemaken Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2011 Locatie: Kaatsheuvel
|
Ik heb ook een bult op een band gehad die ik gloednieuw na nog geen 50 kilometer kapot reedt op een stoeprand. Heb hem direct moeten laten vervangen! Voor de zekerheid even laten navragen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: Brielle
|
Zo bandje in deze maat kost de kop ook niet.. ontopic: mooie glans Less = More
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Hattem
|
Bult op de band: direct vervangen!
Deuk in de band: heeft niets met de kwaliteit te maken, maar met het productieproces en kan totaal geen kwaad! (bron: Vredestein)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Mooie detail. jongens, weten we zeker dat het bulten zijn? is de camera niet gewoon bewogen, of is er iets fout gegaan tijdens het maken van een panorama foto (functie die veel telefoons hebben tegenwoordig) gezien het spatbord links ook niet klopt...? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Bartezzz schreef:gezien het spatbord links ook niet klopt...? Is de vorm van de bumper volgens mij
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,312 seconden.