|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2011 Locatie: papendrecht
|
Hallo allemaal
Ik heb even een vraag over de polijstmachine van Meguiar's G220. Als ik deze aanzet en het draaiwieltje van de toerental regeling op 6 zet werkt deze prima. Maar als ik het toerental wil verlagen, doet hij het helemaal niet meer. Weet er misschien imand of ik iets fout doet, of is er iets kapot. Het is een heel nieuwe machine, alleen hebik hem al een jaar in mijn bezit, heb al die tijd geen tijd gehad om hem goed uit te proberen.
Gr Bas
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Ik heb geen ervaring met deze machine maar het lijkt mij logisch dat deze wel op elke stand zou moeten functioneren, het ziet er dus naar uit dat er iets niet pluis is ermee... Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: R'dam
|
Festool heeft zelf een hele goede garantie afhandeling. En op YouTube kun je wel een filmpje vinden over het hoort te werken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
We hebben het hier over een Meguiar's D/A, niet over een Festool.... @ topicstater, stuur even een mailtje naar Meguiar's , zij hebben een goede service.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
lijkt erop dat je snelheidsregeling kapot is, even contact opnemen met degene waar je hem gekocht hebt, anders zul je hem ergens moeten laten repareren of een losse nieuwe snelheidsregeling bestellen, soms helpt een e-mail richting fabriek ook wel eens. Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: Delfzijl
|