|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: Rotterdam e.o.
|
martin78 schreef:kunt u deze tip delen? Mja.. ik wil ook wel weten wat dat is met die doek. Dat "zachte tapijtje" zag er namelijk wel erg prettig uit en voelde perfect om de auto mee te drogen  ! Dat dafje zag er wel sneu uit zo. Lijkt me wel gaaf hoor, als je een loods hebt waar je zulke leuke dingen kunt neerzetten en eraan kan sleutelen (niet dat ik dat kan...  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
martin78 schreef:kunt u deze tip delen? Ging om de Uber Drying Towel. De witte oldie stond al in de hal ja
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-6-2008 Locatie: Rotterdam
|
SkyBuMp schreef:Ging om de Uber Drying Towel. Euhm is die ook te koop bij de bijbehorende webshop van dit forum? Ik heb gezocht maar kon het niet vinden. Google leerde mij dat een droogdoek met deze naam wel in de UK te koop is.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Deze Uber Drying Towel komt daar waarschijnlijk ook vandaan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Exact zoals je google voor je uitgezocht heeft. Carclean.nl heeft hem helaas nog niet in het assortiment
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Heb 'm idd in de UK besteld, over 2 dagen wordt ie geleverd ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
SkyBuMp schreef:Ging om de Uber Drying Towel. De witte oldie stond al in de hal ja beetje late resctie van mij Maar bedankt, zal eens gaan zoeken "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,222 seconden.