Hallo allemaal
Hier mijn eerste project wat ik wil delen met jullie

.
Heb inmiddels al twee Honda Civic`s onderhanden genomen.
Maar bij deze nieuwe had ik mij voorgenomen de lak van begin af aan goed te onderhouden.
Heb eerst advies gevraagd aan Carclean.nl (Tim en Dennis) daar kwam het volgende stappenplan uit.
Hier het stappenplan (zie foto):
Wassen met PB`S Super Slick & Suds (2 emmer methode).
Drogen met PB`S Waffle Weave Drying Towel (werkt goed net iets te klein om auto droog te krijgen).
Inspuiten met C.Pro IRON-X was wel huiverig om deze stap te doen is toch goed gekomen.
na inspuiten van Iron-x paar minuten gewacht en daarna afgespoeld met veel water.
Er kwam veel verkleurd (paars) water vanaf dus was het toch nodig.
Drogen met PB`S Waffle Weave Drying Towel.
Kleien met Dodo Juice Basics of Bling Clay Bar, kwam niet veel verontreiniging meer af.
Polijsten met Monello Raffini Finale Finishing Polish opgebracht met Monello White Polishing CCS Hand Applicator.
Uitgepoetst met microvezeldoek (ging gemakkelijk).
Ik heb alles handmatig gedaan

.
Eerste waxlaag PB`S Natty's Liquid Blue aangebracht met Monello Red UltraSoft Finishing CCS Hand Applicator.
Ca. half uur laten curen en uitgepoetst met PB`S Mega Mega Plush (Echt easy on and easy off).
Velgen voorzien van waxlaag van WheelWax (dun opgebracht na curen gemakkelijk kunnen uitpoetsten).
Na twee uur wachten tweede laag Natty's aangebracht en ca. half uur laten curen.
Toen deze ook uitgepoetst met PB`S Mega Mega Plush (werkt super).
Helaas ging foto`s voor en tijdens.
Stappenplan.

Het resultaat.

TIM en DENNIS van Carclean.nl bedankt voor het advies

.