|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2010
|
Op één van de stootrubbers (zacht rubber) van mijn auto zit een vreemde ronde vlek. Ik heb het rubber gedemonteerd, gereinigd met APC en behandeld met Poorboy's World Trim Restorerer. Vlek blijft zitten. Wat kan ik nog proberen? IPA? Heb ergens ook nog DoDo Juice Gloss Trim Sealant liggen. Hartelijke groet, Kees.   Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2010 Locatie: Woerden
|
Pre Wow met bijbehorend borsteltje, daarna weer behandelen met Black WOW misscien een optie?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
Misschien een paar laagjes Trim restorer, anders de sealant van DJ proberen die je nog hebt liggen. Of pindakaas...
|
|
|
|
Bedankt voor de snelle adviezen. Ik ga één en ander eens proberen. Het gekke is dat het ronde plekje het mooiste oppervlak heeft van het stootrubber. Hartelijke groet, Kees. Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Stickertje op gezeten Dan is het materiaal eronder nog "als nieuw" Ga je denk niet redden met iets eroverheen want dat trekt er minder in dan ernaast Ik zou de DJ niet over een met TR behandeld stuk zetten Pre WOW en Black WOW alhier aanwezig  Ik weet niet of het helpt, zijn nog ongebruikt Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Zit de plek ook aan de achterkant? Dan is het een uitstoter of een inzetstuk van de matrijs. Het kan ook een "warme" plek van een zuignap zijn om het deel uit de matrijs te nemen.
Misschien het deel voorzichtig verwarmen met een föhn?
|
|
|
|
@ Hans: Als er al een sticker heeft gezeten, moet het heel, heel lang geleden zijn (auto is meer dan 25 jaar oud en reeds 13 jaar in mijn bezit). Ben het met je eens dat de Trim Sealant over de Trim Restorer géén succes zal worden. Wellicht de Black Wow toch maar eens proberen  . @ Peter: De plek zit alléén aan de voorzijde. Ik heb zelf ook nog gedacht aan het metaal met de bevestigingsbout wat in het rubber zit gevulcaniseerd. Echter dit zit niet achter de "vlek". PS. Het vlekje is minder rond, dan het op de foto lijkt. Net alsof je met je vinger en een doek een "product" ronddraaiend opbrengt. Wellicht is dat ook wat er in het verleden eens is gebeurd. Zou alléén niet weten welk product. Hartelijke groet, Kees. Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Peter schreef:Zit de plek ook aan de achterkant? Dan is het een uitstoter of een inzetstuk van de matrijs. Het kan ook een "warme" plek van een zuignap zijn om het deel uit de matrijs te nemen.
Misschien het deel voorzichtig verwarmen met een föhn? +1 Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Denk inderdaad dat een fohn best wel kan werken. Bij een streep op mijn kunststof paneel van een deur is het ook behoorlijk vermindert op die manier, Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
Tja trim restorer van poorboys, ik moet heel eerlijk zeggen dat of ik doe iets verkeer of het werkt niet zo geweldig, als ik simpele valma plastishine erop doe is het resultaat 10 keer beter en weer mooi donker. www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mischien de makkelijkste oplossing: een nieuwe stootrubber kopen? Ben je er helemaal vanaf. Trim Restorer van DJ werkt ook perfect, heb laatst bij een Safrane alle strips behandeld: weer prachtig donkergrijs en blijven dit ook! En bij deze wagen zaten er ook her en der wat rare vlekken in het kunstof, deze zie je ook niet meer. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Mischien de makkelijkste oplossing: een nieuwe stootrubber kopen? Ben je er helemaal vanaf. Trim Restorer van DJ werkt ook perfect, heb laatst bij een Safrane alle strips behandeld: weer prachtig donkergrijs en blijven dit ook! En bij deze wagen zaten er ook her en der wat rare vlekken in het kunstof, deze zie je ook niet meer. De auto is meer dan 25 jaar oud. Als ik een nieuw stootrubber koop, moet ik ze waarschijnlijk allemaal vervangen (kleurverschil) en is de lol er snel af (1500 euro). Ga toch eerst nog eens experimenteren met het één en ander. Hartelijke groet, Kees. Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Gaat met pre wow niet lukken, op het de trims bij mijn SX4 werkt het niet echt. Zou proberen te verwarmen met fohn of verfafbranderfohn.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,281 seconden.