|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Perfetto is een veelzijdige en pH-neutrale detailer spray voor het verwijderen van watervlekken, zeemstrepen, stof, vingerafdrukken, vegen en meer. Ook geschikt als milde glas- en interieurreiniger. Veilig voor elke wax of sealant. Uitstekend geschikt als glijmiddel voor klei. Werkt ook goed als hulp bij het drogen! Gebruik Perfetto samen met een schone microvezeldoek. Perfetto bevat geen oplosmiddelen.

http://www.carclean.nl/p...0ml_MPD0105_102103.aspx
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Kek flesje! Ben benieuwd naar de gebruikers ervaringen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ziet er mooi uit, de sprayer lijkt wel wat op die van de groupbuy die ik heb gedaan en die zijn goed Ennuhh Tim, waar ruikt ie naar? Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Heb hem al hier staan Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-12-2010 Locatie: Bonheiden
|
Alleen voor het flesje zou je het kopen.. Zo knappe spuitbus! Binnekort ook bestellen. eerst enkele flesjes leegmaken .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Nou Smurf, hoe ruikt ie dan?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Ik zie dat hij al bijna uitverkocht is. Verwacht je binnenkort nog een nieuwe lading Tim?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik vind het ook jammer dat niet te lezen is hoe deze ruikt. Mogelijk een beetje als Ibrido? Heb er laatste een prachtige Porsche mee gedaan (verslag komt nog) en moet zeggen dat ik het heerlijk vond werken en ruiken. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Soepergrover schreef:Nou Smurf, hoe ruikt ie dan? Lastig te zeggen. Gister en vandaag meerdere keren eraan geroken.Maar kan het niet ergens plaatsen.Maar wat bij mij en m`n buurman als eerste opkomt is dat het iets Itiliaans achtigs ruikt. Gister gerbuikt bij droogmaken van deurstijlen.En vandaag ook op de Astra van Addy.En hij werkt prettig en die lucht , bijna verslavens als ik wist wat Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2011
|
Italiaans ruiken... Rozemarijn en lavendel?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
RST-Smurf schreef:Lastig te zeggen. Ik heb er inmiddels aan kunnen snuiven. Hij ruikt heerlijk!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Soepergrover schreef:Ik heb er inmiddels aan kunnen snuiven. Hij ruikt heerlijk! Nou kom op Joost, omschrijf het palet van geuren eens. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Het ruikt zoet.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Gisteren Dibbuz nog even gesproken op de stand van Carclean.nl @ 100% Tuning in Ahoy. Ook even het flesje beet gehad en ff gesnuffeld... Hij ruikt erg lekker hoor! Zoet, maar niet zo gemeen zoet als bijvoorbeeld S&W. Ik zeg precies goed, kom maar op met die Gallons! Flesje is supersjiek overigens.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Eelco schreef:Ik zeg precies goed, kom maar op met die Gallons! ik zeg +1 groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,496 seconden.