|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-10-2011 Locatie: Breda
|
Beste CarCleaners, Eindelijk na lange tijd toch gekozen om van handmatig naar machinaal te gaan Gisteren was het zover! Pakketje van Carclean.nl was zo blij als een klein kind in een snoepwinkel Afijn. Mijn vriendin vond het maar weer een onnodige uitgave... Maar heb haar op andere gedachte gebracht door haar motor een full detailing te geven -Begonnen met een heerlijk warm sopje -Daarna grondig gekleid (was toch nog redelijk schoon) -Na test spot: Mezzo op Oranje en afgebouwd naar Finale op Wit en MG Gold Class Wax op Goud -Velgen schoongemaakt -Blok schoongemaakt -Achterbrug en voorvork schoongemaakt Foto's voor:voor het wassen  na het wassen  na het kleien de tank:  kontje:  Foto's na:tank:  kontje: Sfeerfoto's :     Bedankt voor het lezen! Tips zijn altijd welkom
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Tips : ik zag liever een ander "kontje" Goed gedaan hoor! Je vriendin was tevreden ?? MVG Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
grandscenicman schreef:Tips : ik zag liever een ander "kontje" Goed gedaan hoor! Je vriendin was tevreden ?? MVG Danny Die is heel tevreden dat andere kontje is voor de prive collectie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Ziet er weer prachtig uit . Welke stappen heb je allemaal gedaan ? it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
@ picasso, Woody schreef: -Begonnen met een heerlijk warm sopje -Daarna grondig gekleid (was toch nog redelijk schoon) -Na test spot: Mezzo op Oranje en afgebouwd naar Finale op Wit en MG Gold Class Wax op Goud -Velgen schoongemaakt -Blok schoongemaakt -Achterbrug en voorvork schoongemaakt
|
|
|
|
@ nicknameless bedankt voor het lijstje , maar er staat niet bij met welke produkten het blok , velgen , achterbrug en voorvork schoon zijn gemaakt . Ik vraag dit maar even omdat ik binnen kort ook een motor moet doen , en wil me een beetje voor bereiden . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
|
picasso schreef:@ nicknameless bedankt voor het lijstje , maar er staat niet bij met welke produkten het blok , velgen , achterbrug en voorvork schoon zijn gemaakt . Ik vraag dit maar even omdat ik binnen kort ook een motor moet doen , en wil me een beetje voor bereiden . Over het algemeen gebruik ik hiervoor WD40. Hier haal je zo ontzettend veel rotzooi mee weg (remstof, kettingvet, smeer) Maar dit proces herhaal ik wel en zet er daarom dus ook geen wax op. Aan het blok heb ik niet zo heel veel gedaan. Met een beetje WD40 op een doekje de sleuven schoongemaakt, maar deze waren nou niet echt noemenswaardig vies. Tip: Voor gepolijste pak ik altijd Belgom Alu spul werkt echt super en heb nog niets kunnen vinden wat zo lang meegaat en mijn zo'n resultaat geeft met weinig inspanning Succes in ieder geval alvast
|
|
|
|
He Woody bedankt voor de tips . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,208 seconden.