|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-5-2010 Locatie: Arnhem
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2011 Locatie: Kaatsheuvel
|
Dat ziet er weer heerlijk uit zeg! Wat voor stappen heb je allemaal uitgevoerd net welke producten?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-3-2010 Locatie: Vlaardingen
|
Had dezelfde vraag als mijn voorganger.. Zeker omdat op meerdere van jouw behandelde auto`s een goede wetlook zit. Zie topics over StreetKa en Focus.. Mooie Audi! Robert
|
|
|
|
Met uitzondering van de Ford Streetka, hanteer ik meestal het zelfde stappenplan. Eerst de velgen wassen, met Billberry's of Megs Wheelcleaner. Iron-X en PB Wheelwax 1.Wassen met Megs Goldclass shampoo 2.Kleien (soort klei afhankelijk van de contaminatie, eventueel nog met Valet Pro glue tar remover) 3.Polishen (ook hier weer afhankelijk van aanwezigheid swirls, hologrammen, RDS e.d. of ik kies voor rotary of DA) Werk nu nog veel met Monello, zeker op de harde lakken. Daar is natuurlijk ook de keuze van de pad van afhankelijk. Soms 3 stappen om af te bouwen,Inizio op oranje, Mezzo op wit en Finale op groen. (kan onderling verschillen, bv ook Mezzo op oranje) 4.Glaze (PB Black Hole op donkere lakken, en PB White Diamond op de lichte lakken) 5.Sealent (gebruik ik vooral op mijn eigen auto's, PB EX-P met een nachtje curen  ) 6.Toppen/waxen met PB Natty's blue of white Is vooral een korte samenvatting nu. Sinds kort werk ik steeds meer met de Meguiar's M105 en M205
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Erg mooi resultaat op een zeer mooie wagen  Wat een glans zeg Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2009 Locatie: Omg Den Haag
|
Ik zou hem verkopen.....
|
|
|
|
Omdat jij het zegt... hij is te koop. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-1-2011 Locatie: Tongeren (B)
|
Ik durf mijne boterham eten op dat velgenbedje, proper! RogierV12; "Dan heb ik het liefst dat niemand zich met me bemoeit en me lekker met rust laat. Kan ik lekker mijn karretje wassen, zonder dat er iemand aan mijn kop zeikt "
Computergame's don't effect kid's. I mean, if pac-man affected us as kid's, we would all be running round in darkened rooms, munching magic mushrooms and listening to repetitive electronic music ...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2009
|
strak ding, uitlaten van een benzine A6 gemonteerd?  of van een nieuwer type diesel
|
|
|
|
Van een benzine inderdaad, met meteen een aangepaste (benzine) diffusor.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wat een schitterend resultaat op deze zeer mooie wagen! Persoonlijk vind ik die dikke kromme pijpen mooier dan de rechte. Vind het ook jammer dat de nieuwe TDI's geen kromme pijpen meer hebben. Onze A1 TDI heeft slechts een recht pijpje. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
1 woord! kletsnat groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Tja, dat "kletsnatte" resultaat vind ik nog steeds het leukste van de hele klus. Dan pas is het voor mij "af".
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,343 seconden.