|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Weet er iemand als er ook een rechte stalen lans bestaat voor een Kärcher HD ipv de standaard regelbare? Van Kärcher of Autobrite..?
Liefst met een stevige straal dat eruit komt zoals in de waxboxen..
Mvg
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Karcher website, kies een model, accessoires (filter = categorie spuitlansen) Ja die hebben ze .... Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Voor mijn type kärcher ( 5.700 ) vind ik ze toch niet meteen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-3-2011 Locatie: Varsseveld
|
Heeft Kärcher geen algemeen koppelsysteem dan of zit er nog verschil tussen de verschillende klassen (huis/tuin/keuken vs. professioneel) Als ik je een tip mag geven (misschien heb je er niets aan), ik gebruik zelf deze lans: http://www.karcher.nl/nl...tle=Flexibele+spuitlans
Is een ideaal ding. Kun je ook lekker mee in je wielkasten komen en bij de onderkanten van de dorpels Werk gaat voor het meisje. Poetsen dus ook?
|
|
|
|
KoenWi schreef:Heeft Kärcher geen algemeen koppelsysteem dan of zit er nog verschil tussen de verschillende klassen (huis/tuin/keuken vs. professioneel) Als ik je een tip mag geven (misschien heb je er niets aan), ik gebruik zelf deze lans: http://www.karcher.nl/nl...tle=Flexibele+spuitlans
Is een ideaal ding. Kun je ook lekker mee in je wielkasten komen en bij de onderkanten van de dorpels Voor in de wielkasten en onderkant auto heb ik al een stalen lans van Autobrite. Nu zou ik nog zo een rechte versie willen. :-)
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,211 seconden.