|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Bizar, mijn buurman heeft gisteren ook op dezelfde model Vectra zijn linker remlicht vervangen,... Alleen wij hebben nog staan breinbreken.... Meestal heb je bij een brandendlicht/remlicht meestal 2 van die gloeispiraaltjes in zo'n pitje zitten. Bij buurman had die er maar 1 zo'n gloeispirala in, en die deed remmen en branden tegelijk op hetzelfde draadje. Bij jou ook zo? Misschien de rechter nou ook maar vervangen? mijn ervaring is dat die dan snel ook gaat sneuvelen. "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat is inderdaad bizar! Normaal zit er dan zo'n duplo lampje in, of een gescheiden systeem, 1 lampje voor het licht en een andere voor het remlicht. Nog nooit gezien dat een enkel lampje met enkel gloeidraad feller word Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Ik stond er met mijn neus bovenop! Zat 1 gloeidraadje in, normale licht brande, maar toen die op de rem trapte brande die feller "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
klopt, het is 1 draad welke een variable spanning heeft. hierdoor is eht systeem dus danig flexibel dat hij een ander lampje kan pakken en die harder kan laten branden. de rechter kant was al vervangen bij aanschaf, dus dat de linkerkant er aan kwam was te raden. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Goed oog voor detail Bart, erg strak geworden! Mooie Vectra en foto's Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Goed bezig weer Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
Wow Bartezzz, ziet er weer strak uit. Echt een mooie kleur als deze helemaal strak is, hopelijk behaal ik een een zelfde resultaat in Lelystad op mijn gelijk gekleurde signum Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2010 Locatie: Rozenburg
|
Topresultaat. Dat is detailen...superreportage, heb met plezier zitten lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Leuke fotoshoot! Ook een uitgebreid verslag met (nagenoeg) identieke voor en na foto's. Dat vergelijkt een stuk makkelijker en maakt ook beter duidelijk wat er gedaan is. Geweldig! Leuke fotoshop trouwens met dat motorblok door de motorkap heen Mbt het afspoelen van het motorblok, heb je de motor daarbij laten draaien? Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat dat beter is om eventuele startproblemen van de relatief "natte" motor later te voorkomen.
|
|
|
|
SLK schreef: Mbt het afspoelen van het motorblok, heb je de motor daarbij laten draaien? Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat dat beter is om eventuele startproblemen van de relatief "natte" motor later te voorkomen.
Bedankt voor de mooie complimenten! photoshop was goed gelukt ja  misschien later nog een paar, want heb genoeg foto's  nee, ik laat de motor niet draaien als er dan ergens water terecht komt heb je direct kort sluiting omdat alle draden spanningen bevatten.. ik heb de motor afgespoeld, en daarna een kleine 2uur later drogen, vervolgens een beetje droog geblazen. vervolgens de motor gestart, en voila  hij doet het nog groeten Bart
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Na het plaatsen van de winterbanden reed de Vectra een tijdje als duitse tank rond, mijn ouders vonden dat toch wat te saai, dus maar wat OEM plastics besteld, misschien wel beter zo.   groeten Bart
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,362 seconden.