|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-8-2008 Locatie: ZH
|
Graag advies om aankoop bouwlanp Omdat ik 19 november naar lelystad winterdetaildag gaat Vorig jaar had ik een bouwlamp geleend Zodat je bij gebruik van de DAP better kan zien Zijn ze er ook led uitvoeringen Lenn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Budget ? Zoek even op metaal-halide ... The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Zelf heb ik een dubbele bouwlamp op statief voor het 'hogere' werk. Denk aan het dak van de auto ofzo.  Alleen omgebouwd omdat het statief op zich zelf niet echt stevig is. Heb de dubbele bouwlamp op een laserstatief gemonteerd. Werkhoogte tot 270cm  En ik maak gebruik van diverse grondstatief bouwlampen, varieërt van 36 (tl armatuur) tot 1000 watt halogeen 
|
|
|
|
Ik zoek geen lamp op en statief Maar ik wil deze gebruiken voor de zijkant van de auto Ik denk dat ik de bouwlamp hoogstens 2 x per jaar zal gebruiken Om daar nu veel geld voor uit tegeven vind ik zonde Maar is een lamp van 120 watt genoeg Bvb bij gamma hebben ze een halogeenlamp in de aanbieding voor 18 euro Of zijn er ook lampen waarin led bij iemand bekent
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
Ja er zijn bouwlampen met spaarlampen erin, ik denk enkel dat ze niet zo'n mooi licht geven als de halogeen pitten die normaal gesproken in een bouwlamp zitten. Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
|
Ja daar ben ook bang voor Dat een spaarlamp niet echt wit licht geeft En ik denk dat LED verlichting als het bestaat duurder is Ga vandeweek even kijken bij de bouwmarkten Bedankt Lenn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Ik heb zaterdag een 36 watt TL werklamp bij de Aldi gehaald. Bij thuiskomst uitgepakt en in een donkere hoek van de garage aangedaan. Nou, m'n zaklamp geeft meer licht. Dus lamp maar weer ingepakt en teruggebracht. In de folder van de Gamma had ik die 120 watt bouwlamp ook al zien staan. Volgende week maar even naar kijken....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik heb onlangs toen ik eens in een bouwmarkt was ook een bouwlamp op basis van een spaarlamp bekeken. Zag er goed uit. Daarna in een donkere ruimte in de bouwmarkt de lamp mogen testen. Licht uit, lamp aan. Inderdaad, er zijn bijzonder veel zaklampen die meer licht genereren. Zoals je met gevoel voor verhaal zult begrijpen heb ik de lamp niet gekocht. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,281 seconden.