Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Velgen en Banden
»
Meguiar's Wheel Brightener VS Poorboys Spray and Rinse
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2009 Locatie: Oisterwijk
|
Heeft er iemand ervaring met beide producten. Ik heb alleen ervaring met Wheel Brightener vind het erg goed werken maar vraag me af hoe het zich verhoud tov de Spray and Rinse. Het is bij mij bedoelt voor het onderhouden, voor grondige schoonmaak gebruik ik Iron X. Misschien kan ik beter stellen welke is veiliger voor de lak? En hoe dik is de Spray and Rinse?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Allebei zijn ze goed, ze doen wat ze moeten doen, het reinigen van de velg. Persoonlijk vind ik de Meguiar's Wheel Brightener minder sterk dan de Spray & Rinse van PB, ook als ze allebei dezelfde mengverhouding hebben. De Iron-X is N I E T bedoeld als velgenreiniger, deze gebruik je pas nadat je eerst de velgen hebt behandeld met een velgenreininger. Daarbij zijn de WB en S&R sterker dan de Iron-X, de laatste is zuurvrij. Voor zover ik weet, is de S&R iets dikker qua viscositeit dan de WB
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tevens is het zo dat als je een wheel wax gebruikt je je velgen kunt onderhouden met een sopje in plaats van een velgenreiniger, wat weer beter is voor je velgen  Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2009 Locatie: Oisterwijk
|
stimpy68 schreef:Tevens is het zo dat als je een wheel wax gebruikt je je velgen kunt onderhouden met een sopje in plaats van een velgenreiniger, wat weer beter is voor je velgen  Werkt idd erg goed vooral op velgen die in goede staat zijn en in de blanke lak staan. Heb ik het idee. Ik heb er gewoon Natty's blue opgesmeerd
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Velgen en Banden
»
Meguiar's Wheel Brightener VS Poorboys Spray and Rinse
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,120 seconden.