|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
 I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
hebbe hebbe hebbe  Ziet er goed uit  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: NL
|
Grappig, beetje jammer van die matige beading alleen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Super..!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Leuk! Trekt wel de aandacht zo'n levendig logo en dan komen de mensen wat dichter om het te kunnen lezen Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
sjoerdnijhuis schreef:hebbe hebbe hebbe  Ziet er goed uit  De kans is zeer groot dat bij kleinere posters gaan maken die je kan bestellen. Ik denk dat er genoeg vraag naar zal zijn! Als mensen interesse hebben dan hoor ik dat graag! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Interesse Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Mmmh leuk alleen die site kon ik nog niet  Tik ik hem in kom ik op Carclean.nl  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Interesse zeker  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Jeroentje schreef:Mmmh leuk alleen die site kon ik nog niet  Tik ik hem in kom ik op Carclean.nl  Hee dat is ook toevallig zeg  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Trouwens is ook zo met dat andere merk! En uhm misschien wel intresse... weet het nog niet eigenlijk "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
White Collar schreef:Grappig, beetje jammer van die matige beading alleen. Maar hij heeft wel een flinke natte glans! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Een hele mooie poster Tim! Een optie misschien om reclameposters te maken met een kind erop en een tekst als: Mijn papa/mama's auto glimt weer door de artikelen van Carclean.nl? Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
ook ik wil er zo wel eentje hebben :D Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Geinig hoor...  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Hij valt zeker op. Lekker veel felle kleuren! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
En nu maar net zo'n wetlook zien te krijgen met die felle kleuren op onze eigen auto's!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:En nu maar net zo'n wetlook zien te krijgen met die felle kleuren op onze eigen auto's!  Hmm even snel denken: paultjuh, dibbuz, jaqueline, Frkreak, basochist en jij hebben iig een grijze; , reinder, anabasis, ondergetekende, sven en xizer een zwarte .... niet echt bijster felle kleuren dus  Die wetlook wil nog wel lukken, maar fel ...... bestel ik volgende keer gewoon een gele corsa Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Misschien iemand hier met een knalrooie GTi................. Die van mij is ook zilver(kleur) Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Ik ken wel mensen met een Rode GTi  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Geen GTI maar wel een Rode bella  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Ik kan me ook nog wel een rode GTI herinneren. Werd de laatste keer toen ik hem zag gebruikt als pakketdienst zo rond sluitingstijd .... Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-7-2008 Locatie: Heemskerk
|
Ja!, die zie ik wel in mijn nieuwe garage hangen! Beetje reclame maken in de buurt!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
DKBM schreef:Hmm even snel denken: paultjuh, dibbuz, jaqueline, Frkreak, basochist en jij hebben iig een grijze; , reinder, anabasis, ondergetekende, sven en xizer een zwarte .... niet echt bijster felle kleuren dus  Die wetlook wil nog wel lukken, maar fel ...... bestel ik volgende keer gewoon een gele corsa m'n ouders hebben een zwarte en m'n vriendin een rood/roze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ik ken wel een gifgroene BMW...  Leuke poster btw! Dennis 
|
|
|
|
Gisteren verveelde ik me, heb van deze leuke poster dan maar een wallpaper gemaakt Wel niet zo goed als het origineel  Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Hahahaha leuk! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
mooi gemaakt, kan je miss eens doorsturen? (lees als moet ik ook hebben) Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Zeker! In welke resolutie moet je hem hebben? Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
ik zit op mijn scherm met een resolutie van 1680*1050, maar maakt zo veel niet uit, kan ik altijd nog zelf aanpassen! in idd geval alvaste bedankt Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Asjeblieft http://img377.imageshack...p?image=29144344rx9.jpg
Ik kon hem niet eerder uploaden, internet werkte een tijdje tegen. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008
|
Zoo leuke achtergrond.. Wordt nu door 2 beeldschermen aangekeken door een groene kikker
|
|
|
|
Guest
|