|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Mijn HD spuit niet constant , wel 3 sec. en dan 2 sec. niks en zo gaat dit door .(merk KEW ) foto's volgen ,want mijn pc valt constant uit door oververhitting/slechte koeling  ) Iemand een idee hoe dit komt? Als ik de lans erafhaal en dan water spuit , loopt het er wel constant uit. Mijn collega opperde dat het misschien in de spuitopening zat(te klein of dergelijke) , vermits de druk niet wegvalt als ik het stuk eraf haal. Iemand een idee ?? dank bij voorbaat. +  +  +  +  + GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Tja mijn HD sputtert ook, maar dat is normaal hoor bij Amerikaanse motoren. Zie dat maar als "part of the legend" Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Ik heb net zo'n HD als Black Passat
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Genoeg waterdruk uit de kraan? Of heeft ie voorheen wel gewoon goed gewerkt? Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
Ik kan er wel om lachen hoor Ik heb deze gekregen van mijn ma en zover ik weet , werkte ie altijd goed..... Als ik de spuit gebruik zonder de HD aan te zetten spuit deze gewoon water. Bij aanzetten sputtert ie dus en soms is het echt snel achter elkaar , maar meestal de 3 sec. wel en dan 2 sec. niet . Ik ga anders eens langs een zaak waar ze deze verkopen met het eindstuk of heel dat toestel voor meer info , heb echter bijna geen tijd om tijdens de gewone winkeluren ergens te komen...(daarom ff via forum  ) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Bergen op zoom
|
Het merk Kew alleen word al 13-13 jaar niet meer alleen gevoerd. Was daarna kew-alto en nu zelfs Nilfisk. Betekent dat jouw hogedruk reiniger al op een mooie leeftijd is. Ik denk dat het apparaat ver aan het einde van zijn leven is... Nilfisk hanteert vaste reparatie prijzen om jouw apparaat te repareren, maar vaak kan je voor dat geld ook een nette nieuwe nilfisk kopen. Ook de prijs van een nieuwe lans is niet goedkoop, ga zeker uit van 40-50 euro
|
|
|
|
Iemand die mij een HD(hogedrukreiniger  ) kan aanraden ?(liefst met foto en +- prijs ) (is voor als de huidige niet kan gemaakt worden) Moet wel van dit merk zijn (alto/nilfisk) omdat ik net een foamspuit (GB) besteld heb met zo'n aansluiting . (niet bij Carclean.nl besteld  overigens ) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-12-2008 Locatie: N-H
|
Kan misschien aan de waterdruk leggen, of aan de lengte van de slang van de water toevoer. (een te korte slang is niet goed)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-8-2011 Locatie: Rijssen
|
Ik heb sinds 2 weken de Nilfisk C120.5-6P Xtra hogedrukreiniger.  - 120 bar - 440/380 liter wateropbrengst - 1700 watt inductie motor, 7.4 Ah - aluminium pomp - 6 meter hogedrukslang compleet geleverd met Patio Plus reiniger - slanghaspel als opbergfunctie, geen interne connectie - gewicht 15.8 kg - 5 jaar garantie Prijs ligt rond de €130,- Bevalt uitstekend en werkt perfect met een foamspuit. Hiervoor ook jaren een Nilfisk gehad, alleen die heeft per ongeluk een tijdje gedraaid zonder water. Hierdoor geen koeling en motor oververhit. Ik heb evt. nog onderdelen van m'n vorige Nilfisk, zoals een slang en spuitlans.
|
|
|
|
Het is mij gelukt om langs de dealer te gaan (van HD's) : stuk wast vastgelopen en er zat ook roest in. Kop uit elkaar laten halen en nagekeken + "gesmeerd" : in orde  , terug een constante straal en ff getest op de tuinstoelen(teak) Mag voor mijn part op slot dit topic GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Mooi dat je het apparaat niet af hebt hoeven schrijven. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
mijn HD werkt idd nog prima! enkel de kop om de straal te regelen durft wel eens te gaan lopen(tijdens het regelen , niet tijdens het spuiten gelukkig  ) heb wel eens gaan kijken voor in geval van en die nieuwe Nilfisks zijn idd top moest ik er een andere nodig hebben : zeker terug zo eentje! GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
ben vandaag gaan kijken voor een .........nieuwe HD (enkel kijken , kost niks  ) mijnen ouwe is versleten(en ons moeder mag het weten  ) ..... drukverlies .....lekken.....daarom ook die problemen met de foamspuit ga ff goed informeren hier wat jullie allemaal gebruiken  en waarom.... GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
iemand die me kan uitleggen/tonen wat het verschil is tussen een slanghaspel MET of ZONDER aansluiting (nilfisk) staat bij de specs van oa deze : GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Al enkele hogedrukreinigers van Kärcher versleten :-). Sinds een dik jaar een Kränzle 1151T aangekocht. Super apparaat! Misschien wel wat duurder maar je merkt het dan ook wel onmiddellijk bij gebruik, oprollen van slang enz... Ook zeer makkelijk te vervoeren!
Veel succes verder met je zoektocht!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
grandscenicman schreef:ga ff goed informeren hier wat jullie allemaal gebruiken  en waarom.... Ik gebruik een Bosch Aquatak 1200 Plus. Waarom? Nou, omdat er zo eentje bij mij in de schuur staat.
|
|
|
|
heb deze op het oog : is net iets te duur , maar wel een PRO  (370 euro) kost in België 499 euro ............ daarom de interesse , en de slang is veel beter (heb ik daarstraks in de winkel getest  ) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
Weegt alleen bijna 27kg. Aardig sjouwen vannuit je kelder!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Kärcher heeft prima HD reinigers, je moet alleen wel de wat duurdere kopen (K7 of K5)en niet die uit de instap serie. Die gaan namelijk idd snel stuk ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Hier thuis hebben we de Karcher 5.700.
|
|
|
|
die HD die ik op het oog heb (pro 150.2 nilfisk weegt idd 27 kg , deze wordt dan uiteraard NIET elke keer naar de kelder versjouwt ( ALS het deze wordt natuurlijk  ) heb een bevestiging gekregen dat het toestel in totaal 370 + 1.95 euro kost (in Nederland rekenen ze blijkbaar nog administratiekosten aan ?? ) De prijs in België bedraagt ...499 euro..... ik was eigenlijk zinnens om zeker niet voor zo'n duur toestel te gaan , maar voor die prijs KAN ik het gewoonweg niet laten... het is vooral de slang die beter is (en langer) en dan hoef ik niet telkens met heel de zooi van het ene eind naar het andere lopen. als ik dan toch een nieuwe koop , koop ik liever wat extra power en kwaliteit en kwaliteit betaal je nu eenmaal.... GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Die € 1,95 is waarschijnlijk voor de verwijderingsbijdrage
|
|
|
|
wat het ook is , dit staat in mijn mail : Geachte heer/mevrouw, De prijs voor het afhalen betreft: €371,95, €370,- voor het product en €1,95 administratiekosten. is trouwens de prijs bij : elektrokoopjes.nl iemand ervaring met daar iets te kopen ?? kan ik die firma "controleren " op "echtheid" of is deze bekend bij jullie ?? dank bij voorbaat . als ik overga tot kopen , ga ik deze gewoon afhalen(70 km enkel) en betaal contant (indien mogelijk  ) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Even opgezocht. Er staat toch echt duidelijk het volgende: Adviesprijs € 418,10 Uw voordeel € 48,10 - Elektrokoopjes prijs € 370,00 Accessoires € 0,00 + Afhaal- bezorgkosten € 1,95 +Verwijderingsbijdrage € 0,00 + Totaal prijs incl. 19,0% btw € 371,95 Overigens te belachelijk voor woorden voor iets dat je zelf gaat ophalen dat je daar voor moet betalen? Ik zie het al voor me dat klanten die bij mij aan de balie spullen komen bestellen, dat die nog een keer extra moeten betalen omdat ZIJ het komen ophalen. Overigens lees ik niet al te beste recensies over dat bedrijf. Lees maar hier
|
|
|
|
is niet persoonlijk , maar in belgië heb ik dit nog nooit meegemaakt GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Heb mijn oog op een ietsje minder krachtig toestel laten vallen ivm minder gewicht maar toch met een versterkte slang van 10! meter en voor 5 euro extra wordt ie thuis geleverd! (coolsound.nl , lijkt me toch een betere keuze ivm positieve reviews) deze : http://www.coolsound.nl/...iniger-128470210/P32609
vind het enkel spijtig dat het om een aluminium blok gaat en de duurdere heeft iets met messing...(daarom zwaarder en duurder zeker) ik reken ff uit : 300 euro ; 5 jaar garantie ; 5 jaar in gebruik=60 euro/jaar , is al even goed als elk jaar iets van 60 euro te kopen dat niet zo krachtig is heb ook bij kärcher rondgekeken , maar ben persoonlijk meer pro-nilfisk  , daarom deze keuze.(motorblok zal ongeveer wel hetzelfde zijn zeker ivm kwaliteit ???  ) ook het gebruiksgemak zal vlotter zijn met 20 kg dan met 27 kg en 2.9 KW was ook ietsje teveel van het goede .(de E145 heeft 2.1 kw en dan zal het wel te doen zijn om geen problemen te hebben als ik mijn doekjes ook aan het wassen ben  ) (wij wonen in een oudere woning die nog niet zo'n zware "hoofdzekering" heeft ) indien er mensen zijn die echter veel problemen hebben met Nilfisk , hoor ik het graag. (heb al wel enkele uren versleten op forums en reviews lezen en ziet er wel goed uit op wat uitzonderingen natuurlijk  ) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Guest
|