|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ook voor Carclean.nl zelf hebben we een A5 Flyer laten maken, niet iedereen kent Carclean.nl natuurlijk en we vertellen in deze flyer in het kort wie we zijn en wat we doen.I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Keurige flyer.  Is dit de definitieve versie? misschien zou je ng een 'contouren'- tekening (wit of grijs ivm de zwarte achtergrond) kunnen tonen met bijv de R8, ongeveer zoals je ook hebt gedaan met de andere carclean-flyer? Dan betrek je nog meer de auto's erbij. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Hij is al gedrukt. Dit is een beetje de stijl zoals de beursstand van ons is geworden. En 3 keer raden. Die heeft twee panelen waar je grijstonen ziet van het interieur van de R8 en 1 met een polijstmachine! Dus je bent niet gek!  Deze hebben we bewust sober, chique-achtig gehouden. Omdat het redelijk wat tekst is, is het hierdoor wat makkelijker te lezen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:Dus je bent niet gek!  Dat wist ik al jaren, maar het is toch fijn als het door anderen bevestigd wordt On topic: ook de schrijftaal is goed: direct en persoonlijk. Uitstekende flyer. Je moet er trouwens wel op tijd vanaf zijn vanwege het nieuwe adres! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
We hebben een jaar de tijd  En we hebben er 10.000, dus dat wordt even doorbuffelen hahaha. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Jullie zijn er maar druk mee mannen, ziet er toppie uit!
|
|
|
|
Idee: evt bij autodealers flyers achterlaten voro nieuwe klanten? Zeker op je net nieuwe aanwinst (af fabriek of gebruikt) zijn de meesten doorgaans hardstikke zuinig. Verder kan het misschien ook nog wel interessant zijn voor dealers om een zaterdag-kracht met Carclean.nl spullen auto's netjes te maken, bijvoorbeeld voor aflevering (nog even de Black Hole of White Diamond erover .......)Goedkope arbeid voor de dealer,iig goedkoper dan een professioneel poetsbedrijf en mogelijk een vaste afzet van spullen voor carclean? Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Ik zei toch al, je bent niet gek!  Staat al op de planning hier, dus prima plan! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
ik stuur binnenkort de rekening wel ...... Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Ziet er prima uit! Ik mis alleen (luxe) merken als Wolfgang, Pinnacle en Autoglym. Lijkt me dat er voor die merken toch ook een markt moet zijn, en je ziet het ook niet overal (itt Meguiar's bijvoorbeeld). Bovendien staan Mother's, Meguiar's, Poorboy's en Dodo er in wezen dubbel op. Niet negatief bedoeld, maar het viel me gewoon op... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Sjonge wat zien al die flyers er SUPER goed uit! Heeel mooi! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
|
Door bekende merken wordt het oog getrokken naar die merken (kracht van het beeldmerk). De eerste slag heb je dan al gewonnen. Als mensen echt geïnteresseerd zijn, gaan ze zich daarna vanzelf verdiepen en komen ze m.i. de rest vanzelf ook tegen. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
DKBM schreef:Door bekende merken wordt het oog getrokken naar die merken (kracht van het beeldmerk). De eerste slag heb je dan al gewonnen. Als mensen echt geïnteresseerd zijn, gaan ze zich daarna vanzelf verdiepen en komen ze m.i. de rest vanzelf ook tegen. Toevallig marketing in je pakket ?  .. komt bekend voor.
|
|
|
|
SkyBuMp schreef:Toevallig marketing in je pakket ?  .. komt bekend voor. Hahaha .... ik heb niet direct met marketing te maken, ik zit in de logistieke hoek. Heb overigens jaren geleden wel een commerciële opleiding gedaan. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Nette flyer zeg! Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Ik mis wel een link op die flyer, namelijk www.carclean.be  . Klinkt misschien raar maar ik als Belg ben aan deze site/forum gekomen door lukraak deze link in te tikken op zoek naar informatie  .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Top flyer Helder, duidelijk en enthousiasmerend. 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
Sven S8 schreef:Ik mis alleen (luxe) merken als Wolfgang, Pinnacle en Autoglym. Lijkt me dat er voor die merken toch ook een markt moet zijn, en je ziet het ook niet overal (itt Meguiar's bijvoorbeeld). Bovendien staan Mother's, Meguiar's, Poorboy's en Dodo er in wezen dubbel op. Je hebt gelijk dat ze er dubbel op staan, achteraf foutje bedankt. Wolfgang en Pinnacle staan er bewust niet op omdat deze merken te nieuw zijn en nog niets toevoegt. Autoglym is foutje 2... Die had er dus wel op moeten staan  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Sonax staat er ook niet bij. Hoe zou dat komen?  : There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2008 Locatie: Enschede
|
Strak, overzichtelijk, top. Wroem wroem!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Na bij jullie wat spullen als kado gekocht te hebben kreeg ik er ook deze Flyer bij. Ik heb hem er dan ook maar bij gegeven, kan nooit kwaad als hij weet waar hij terecht kan voor meer  Zag er goed uit! (de andere ook trouwens, van de DAP500.. maakt me aan het twijfelen zo goed  ) Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
Leuk om te horen Blamm! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2008 Locatie: Bollenstreek
|
Ziet er erg goed uit de folder! Was de Mcdonalds gisteravond overigens nog lekker? Ga je ff een burger halen na het karten in Delft zie je daar een voltallig Carclean.nl team zitten Freude am Fahren
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
We hadden een "beetje" honger na 100% tuning gisteren.....  We waren net klaar met de bus uitladen e.d. en dat was ons avondeten. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Arjan schreef:Was de Mcdonalds gisteravond overigens nog lekker? Ga je ff een burger halen na het karten in Delft zie je daar een voltallig Carclean.nl team zitten  Leuk! En speciaal geregistreerd om dit te melden! Ben je ook klant al van ons? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2008 Locatie: Bollenstreek
|
Tim schreef: Leuk! En speciaal geregistreerd om dit te melden! Ben je ook klant al van ons? Nee, ben al tijdje klant hoor. Maar eerste post op het forum toevallig. Freude am Fahren
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Dat was wel even lekker ja, dat was ons avondmaal  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|