|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2009 Locatie: oss
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Allereerst veel plezier volgende week en geniet ervan, je wordt wel een beetje geleeft op zo'n dag. Het is voor mij alweer dik 10 jaar geleden. Maar ik vind het echt schitterend hoe dit soort auto's in topstaat gehouden worden. Ik hou wel van dit soort oudjes. Het is dat ik er geen verstand van heb motorisch en geen ruimte ervoor heb anders had ik ook wel zo'n oudje wilen hebben. Nogmaals geniet ervan volgende week. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Daar mag je mee gezien worden. Zo'n oude Kadett ziet er gelijk een stuk beter uit als hij helemaal strak en netjes staat.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2011 Locatie: Houten
|
Netjes hoor! Veel plezier volgende week
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Veel plezier op de dag zelf en de vele erna ... Erg leuk om zo'n knap oudje daarvoor te gebruiken The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Die staat er strak bij zeg. Prachtig!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Mooi zo'n oudje. Was ook mijn eerste auto, maar dan in het geel met zwarte striping en mat zwarte bumpers. Heette toen Kadett J dacht ik. Wat me alleen opvalt zijn de donkerblauwe platen. De gele kentekenplaten zijn standaard vanaf 1977. Om hem helemaal origineel te maken zou je er gele op moeten zetten. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Heel veel plezier gewenst op je trouwdag! Mooi resultaat behaald op de Kadett Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Nice and shiny....old skool VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Gave collectie heeft die eigenaar. Ook een keer bijzonder leuk om te zien. Jullie een fijne dag en mooie weer gewenst in deze prachtige witte. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Drenthe
|
Erg mooie kadett! En aanstaande vrijdag wordt het prachtig weer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2010
|
Ik wens jou en je aanstaande een fantastische dag toe. Hartelijke groet, Kees. Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Bruchterveld
|
Verkeerd ook in perfecte staat, mijn vader heeft deze vroeger in het oranje gehad. In ieder geval een fijne dag en onvergetelijke dag gewenst a.s. vrijdag. No Risk No Fun!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-6-2011 Locatie: Sprang-Capelle
|
Prachtig dat een auto dat toendertijd "maar een Kadettje" was nu nog zoveel aandacht krijgt! Mooi werk!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Mooie Detail Wilco! hij ziet er echt beter als nieuw uit! hele mooie glans op die witte lak! Onzettend veel plezier en geluk gewenst op "de" dag groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2010 Locatie: Amsterdam
|
Leuke C-Kadett van na de facelift. Ziet er prachtig uit na je opknapbeurt! Leuk dat dit soort auto's zo op de weg gehouden kunnen worden. No shine, no glory........
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-7-2011
|
Prachtige Opel  en ik wens jullie veel geluk en een mooie dag morgen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Mooie auto! heeft m'n pa ook nog gehad, in mintgroen en ronde koplampen, weet zelfs het kenteken nog: 11-MU-66 Veel plezier!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
mooi gedaan  en inderdaad leuke auto die kadett C. Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Super resultaat Wilco! Veel plezier morgen en we zien DE foto wel verschijnen! Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-4-2011 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
En? al zenuwappig? Mooi resultaat zeg en wat een super staat die auto! Veel plezier het word schitterend weer.. Dodge Ram Laramie 5,7 liter V8 & Mazda 6 II 2.0 CITDIf it rides and it doesn't shine it ain't mine
|
|
|
|
bedankt mensen! het belooft een mooie dag te worden. het begint inderdaad al te kriebelen. we hebben zojuist ter ontspanning nog even american pie, the wedding gekeken om alvast in de sfeer te komen morgenvroeg de auto ophalen, ik heb de last touch en m'n nieuwste doekje al klaar liggen om nog 'n rondje om de auto te lopen. de foto's komen nog..... Groeten wilco
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Fijne dag gewenst morgen, geniet van elk moment. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
Gefeliciteerd En nu zijn wij benieuwd naar de foto's Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
proficiat! (met de bruiloft) mooi gedaan hoor , is pure nostalgie als ik er aan denk , ook mijn 1e auto was een Opel...ascona weliswaar(grotere broer zeker  ) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Gefeliciteerd Wilco en mevrouw Wilco
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Gefeliciteerdt Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Gefeliciteerd En wat een mooie Kadett
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Gefeliciteerd! Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Van harte gefeliciteerd! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
|
|
|
|
Guest
|