|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-2-2011 Locatie: Amsterdam
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
Black to black weer, mooie flakepop ook! Ziet er weer keurig uit Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Wat zul jij blij zijn met je mooie zwarte BMW! Zier er prachtig uit! Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2010 Locatie: Rozenburg
|
Brute wagen, nog brutere velgen en een zeer mooi resultaat, erg goed gedaan!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Lijkt net een gloednieuwe auto vanwege de facelift, nieuw kenteken en glans! Velgen zijn ook niet verkeerd!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Indrukwekkende glans verkregen op de mooie Touring! (uitlaatsierstukje volgende keer ook even meenemen  ) Glans is zeker weten terug  Velgen zijn echt uber Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-9-2009 Locatie: Hapert
|
Prachtige auto met dito velgen. Helemaal super!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Brabant
|
Prachtig resultaat, saphir schwarz is een dankbare kleur. De lak van deze serie is extreem hard, harder dan de vorige 3 serie. Dat is ook de reden dat er zoveel steenslag op deze modellen zit. Je had makkelijker resultaat gehaald als je gebruik had gemaakt van een rotary ipv de DAP
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Mooie Bmw!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Ziet er goed uit Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2011 Locatie: Drenthe
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-7-2010 Locatie: IJmuiden
|
 Prachtig! Mooie wagen zeg  Touring/Station Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-2-2011 Locatie: Amsterdam
|
Bedankt voor alle reacties!
Ben ook blij dat de velgen in de smaak vallen. Moet zeggen dat het de keuze van me vriendin was (nadat ik avonden lang heb gezocht naar velgen omdat de OEM velgen niet in de smaak vielen of met banden 3000+ moesten kosten).
Wil de auto nog 2cm laten zakken (kan geloof ik alleen met een schroefset), de ramen tinten (waarbij de bestuurderskant licht, volgende raam iets donkerder enz.) en misschien nog M bumpers en interieur.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-4-2011 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Mooi spiegeltje op wielen zeg! En inderdaad verlagen dat ding.... Dodge Ram Laramie 5,7 liter V8 & Mazda 6 II 2.0 CITDIf it rides and it doesn't shine it ain't mine
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Heerlijke wagen En voortaan dus naar je vriendin luisteren Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,449 seconden.