|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Mooie keuze,en zekers zo voor de winter VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
+1 inderdaad geen verkeerde keuze! Succes en veel plezier met je nieuwe wax. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
Cyruzzz schreef:Het is de 476s geworden... binnenkort komen er waarschijnlijk nog n paar panelpotjes bij om te toppen. :P Of toppen met de 915 Kan effe in geleen aan komen om te testen kan je de 915 testen staat warm en klaar voor gebruik.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-6-2011 Locatie: den haag
|
Cyruzzz hoe is de 476s bevallen? Ben altijd wel benieuwd! Ik overweeg de 915, schijnt iets mooier te zijn zit meer in het blikje maar de standtijd is iets korter. oja en hij schijnt lekker naar kokos te ruiken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-10-2010 Locatie: Reuver
|
Dag Johnny, de 476s is echt super. Ben er heel erg blij mee. Hij verwerkt prettig, mits je voldoende doeken gebruikt om hem uit te poetsen. Ik gebruik er 4 voor mijn Opel Tigra. De standtijd van de 476 is zoals ze allemaal zeggen enorm lang. Ik heb de wax na 2 maanden nog maar eens een laagje gegeven maar de beading was nog steeds goed aanwezig. Helaas weet ik niks van de 915. Kan je alleen wel vertellen dat de 476 top is. Succes met kiezen!
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,160 seconden.