Citaat:Superstrakke polijstresultaten Eelco, geweldig zo goed als jij dat kan! Drijfnatte glans
Mooie wagen trouwens, top diesel
Zo kan 'ie wel weer hoor, niet overdrijven hoor

Is niets wat een ander niet kan met een beetje gevoel en logisch verstand.
Ik mag er graag de tijd voor nemen, ik doe geen drie-stapper met glaze,wax en sealant op 1 dag, dat red ik gewoon niet, en wil ik ook niet.
Zo heb ik er wel een beetje plezier in, als ik er goed de tijd voor kan nemen, als dat niet gaat begin ik er gewoon niet aan.
Citaat:Prachtig resultaat! Vooral het uitlaatje ziet er weer netjes uit! (maakt het altijd net ff af).
Absoluut, niet de leukste klus (weinig ruimte omheen om machinaal aan de gang), maar zeker de moeite waard altijd.
Citaat:Schitterend resultaat! En mooie showoff!
Thx! Doe mn best, maar het valt niet altijd mee om de defecten goed in beeld te krijgen met een DSLR, om 1 of andere reden lijken de defecten op de foto's altijd veel minder aanwezig.
Was nu jammer van de na-foto's, maar dat is niet anders.
Citaat:Das een dikke uitvoering!
misschien over een paar jaar als opvolger.
Ziet er weer erg strak uit. Waren overigens wel heel veel krassen!
En ik moet ook maar ff die wax bestellen.
Is idd een goed aangeklede wagen, rijd ook erg goed, 320 of 330 scheelt ook een pak.
De diepere krassen waren idd erg vervelend, meeste gelukkig kunnen verwijderen, een hele enkele zat te diep, en is met relatief veilige marge teruggeschuurd, zodat het nagenoeg niet meer opvalt.
915 kan ik van harte aanbevelen, ik vind het een topwax, goed duurzaam, met een mooie beading en sheeting.
Dun aanbrengen is wel essentieel voor het gemak met uitbuffen.
Citaat:Zie ik het goed, werk je met lucht ?
Hoe bevalt dat, ook qua lawaai ...
Overigens enorm opgeknapt.
Dankje!
Heel scherp gezien, ik neem aan dat je op de kleine schuurmachine doelt?
Das een Dynabrade 75mm (2mm slag) excenter op lucht idd, machine is van het werk, heb er zelf een interface padje (tussenschijf) en 75mm Abralon padjes bij gekocht, gewoon handig om kleine plekjes even snel bij te werken zonder meteen een halve m2 mat te schuren.
Voor de grotere delen heb ik een Rupes LR31AE (2,2mm slag), deze is 150mm en gaat gewoon in het stopcontact

Geluid van de luchttol valt redelijk mee, heb er zelf een dempertje in gemaakt van schuimrubber, scheelt iets.
Citaat:Mooi, heel mooi!
BMW-lak is soms a real pain in the *ss om te corrigeren
Thx!
Hard, idd heel hard, laatste tijd veel BMW's gedaan, dus wist gelukkig een klein beetje wat me te wachten stond.
Desalniettemin blijft t wel vrij veel werk.
Citaat:Wat een heelijke glans weer!
de eerste auto van deze eigenaar was toch die andere mooie BMW die je aanpakte?
vond die geloof ik mooier
Vorige wagen van de eigenaar was idd die hele mooie blauwe, was stiekem 1 van mijn favorieten om te doen, vooral door de wielen, de kleur en de bumpers: