|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-5-2010 Locatie: sint-truiden belgie
|
Hey,
het is me al enkele keren overkomen dat als het begint te vriezen dat de deuren moeilijk of zelfs niet meer open gaan, wat kan ik hier tegen doen, want het is toch wel handig dat ook als het vriest de deuren gewoon kunnen geopend worden. Ik vertrek binnen enkele maanden ook weer richting de bergen om te snowboarden en dan had ik dit probleem toch graag opgelost gezien Rij met een golf4 break van 2004
Grtzzz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Rubbers goed invetten, en als het vriest de auto zeker niet wassen en ook niet als het een tijdje na het wassen gaat vriezen. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
Invetten met wat? gewoon met vaseline of toch wat anders?
|
|
|
|
als het vriest was ik hem sowieso niet, heb dat vroeger in mijn jonge jaren eens geprobeerd, echt geen aanrader. maar welk vet kan ik dan best gebruiken? vaseline heb ik vorig jaar geprobeerd, lukt niet, droogt uit na een tijdje
|
|
|
|
Ze hebben bij de Halfords een speciale stick om de rubbers mee in te vetten dacht ik. Talkpoeder of een siliconen spray werkt trouwens ook goed. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Poorboys trim restorer ook btw Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2010
|
Ik gebruik een Gummi Pflege stick ideaal werkt super! Deze is van meerdere merken te krijgen onder deze naam uiteindelijk is het allemaal het zelfde goedje wat erin zit.
|
|
|
|
Weet em weer! Gummi Pflege Stift Moeten je maar even google gebruiken ga geen linkje neer zetten. EDIT: Je was me net voor Dre Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
een Gummi Pflege Stift word het dus! gewoon bij de halfords te koop?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Rubbers schoonmaken en in de TrimRestorer of NaturalLook Lakzijde goed schoonmaken en in een goede wax The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Weet niet 100% zeker of ze het bij de Halfords hebben. Heb het een aantal jaar geleden ooit een keer gekocht daar, of ze het nu nog hebben weet ik niet. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
stimpy68 schreef:Poorboys trim restorer ook btw +1, vorig jaar ging dat prima.
|
|
|
|
thx voor de reacties  , ga es ff op zoek voor de gummi pflegde Grtzzz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: Delfzijl
|
ik spuit ze altijd in met siliconen spray en neem ze daarna lichtjes af met een stukje keukenrol
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Skippie schreef:een Gummi Pflege Stift word het dus! gewoon bij de halfords te koop? Ik ken Gummi Pflege als een produkt van het merk 1Z (Einszett). Ik verwacht niet dat ze dat bij Halfords hebben. 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Rubberstick van Valma.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Die rubberstick heb ik een keer bij een bestelling kado gekregen en ik maak er nog iedere winter dankbaar gebruik van. ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
OKE wax,ook nog een nederlands fabrikaat dus........ruikt heerlijk naar citroentjes VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2011 Locatie: Nederland
|
Dat spul binnenkort (denk komende week ^^) even bestellen. Probably eerste vorst coming up.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-9-2011 Locatie: gouda
|
Ik heb slechte ervaringen met de rubber stick van Halfords, soms dikke klodders bij het aanbrengen, dus uitsmeren met de vingers en de standtijd hield ook niet over, soms toch nog licht vastgevroren deuren.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2009 Locatie: roosendaal
|
gebruik een goede rubber en vynil conditioner. natural look of de rubber en vynil conditioner van autoglym e.d.
silicone en vaseline en cockpitspray e.d. trekken vuil aan en blijft erin hangen. dat kan weleens vervelend zijn als je met je jas tussen de deur zit. (of de vrouw)
de eerst genoemde producten zijn water en vuil afstotend en hebben daarom mijn voorkeur
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Siliconenspray...........
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Wij gebruiken gewoon natural look. Kennis van ons heeft een 2006 VW golf GTi (iedereen maakt fouten zeggen we dan) en die had ook steeds met de vorst last dat hij zijn complete deurstrips eraf trok. Op ons aanraden heeft hij vorig jaar 1x de rubbers behandeld en de hele winter geen last meer gehad. www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-3-2010 Locatie: Den Burg
|
natural look en metaaldelen met Nattys
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
NL is echt geweldig tegen vastvriezende rubbers! Elk jaar doe ik alle rubbers van de trucks hier ook, nooit last meer van kapotte rubbers en vastgevroren deuren. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
stimpy68 schreef:Poorboys trim restorer ook btw +1 doe het zelf ook, maar 1 behandeling is niet genoeg rubber zuigt het spul op. Maar als detailer doe ik het natuurlijk het hele jaar door
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-11-2011
|
Ik gebruik hier altijd de Valma Rubberspray voor. Deze: http://carclean.nl/produ...y_250ml_R70_100195.aspx
 Werkt prima. Wel voorzichtig opspuiten, anders zit je interieur er ook onder.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-6-2011 Locatie: den haag
|
Ik heb eerst natural look gedaan en daarna met trimrestorer erover heen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-2-2011
|
gewoon het oude bekende zuurvrije vaseline...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Liever niet, zit je hele jas er ook direct onder bij de eerste keer instappen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
Johnny Bravo schreef:Ik heb eerst natural look gedaan en daarna met trimrestorer erover heen. Was het resultaat beter ? En waarom eerst natural look ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-8-2011
|
Vaseline is op water basis en bevriesd al bij -1. Je kan beter pure silicone pakken. deze verkopen ze bij de betere speciaal zaken. Ik gebruik al jaren pure silicone.. deze is iets dikker als margarine en wrijf ik uit met een doek. Nergens last van. Michiel Alles OEM+ Classic mini cooper s (John cooper edition) 103pk Audi A4 avant 1.8T s-line Volkswagen Golf Avant VI dsg
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Trim restore van PB werkt prima, wel aanbrengen voordat het vriest... daarna plakken ze niet tijdens de huidige -10gr.
|
|
|
|
Guest
|