|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
Vorige week een hele dikke polo bluemotion op bezoek gehad, nog een jonge auto die goed onderhouden was, niet een keer door de krasstraat geweest en dat was te merken ook, swirls minimaal aanwezig en ook minimaal krassen. Evengoed was de lak wat stroef. Eerst eens de auto grondig gewassen met apc en de wielkasten met flink wat apc en een spons/kwast gereinigd, hierna met action cockpitspray ingespoten voor een mooie zwarte look, werkt nog altijd perfect dat spul Daarna verder de auto geinspecteerd, hier en daar een wat diepere krassen maar verder netjes. De auto eerst gekleid met de mothers klei en detailspray. Hierna afgenomen en eerst een testspot gemaakt, de dap500 met witte pad en mezzo voldeed al, hierna afgebouwd met finale op groen. De wat diepere krassen eerst behandeld met een oranje pad en mezzo, na 2/3 hits ook verdwenen: voor:  na:  voor:  na (vanuit een andere hoek)  De wielen helemaal schoongemaakt en in de wheelwax gezet en de banden in de PERL 1:1 met het handige kleine sprayertje wat ik cadeau kreeg bij mijn laatste bestelling, kan ik de grote verpakking gebruiken om de kleine bij te vullen, erg handig: Velg voor het poetsen:  en na:    en na het polijsten in de sealant/glaze gezet en hierna met de mothers FX wax afgetopt       Op mijn eigen auto na wat dit hem voor dit jaar denk ik...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Mooi bakkie en ziet er ook weer strak uit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Prachtig resultaat behaald Emiel  Retestrakke wagen zeg, de RS velgen staan echt superdik Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Mooi resultaat Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-2-2011 Locatie: Lemmer
|
Hele dikke polo. perfect gedaan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Poeh! Leuke show-ff! Extreem dikke wagen man! Alleen die trekhaak, is die bewust ergens voor? Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
trekhaak is voor de sier, maakt de auto echt af
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Mooie bak! Dacht dat die velgen waren van Dotz!?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Sjieke Polo, nette detail. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2010 Locatie: Rozenburg
|
Mooi gedaan, inderdaad erg dikke Polo!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-9-2010 Locatie: Breda, Roosendaal e.o.
|
Wat een auto, die voorbumper vind ik vooral echt erg mooi!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Een zeer strakke Polo Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Mark1986 schreef: Alleen die trekhaak, is die bewust ergens voor? Tsja, waar is een trekhaak voor. Je kan er een aanhanger aan hangen, of een fietsendrager op zetten. Een vouwwagen/kleine caravan... Mooie showoff van een mooie Polo, ziet er weer strak uit. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
addy schreef:Tsja, waar is een trekhaak voor. Je kan er een aanhanger aan hangen, of een fietsendrager op zetten. Een vouwwagen/kleine caravan... Mooie showoff van een mooie Polo, ziet er weer strak uit. Of hij dient ook wel eens als afschrikmiddel. Parkeren ze hun auto ten minste niet TEGEN je bumper..... Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
En voor je eigen (vrouw) makkelijk bij het inparkeren. Nu maar weer on-topic, sorry emiel. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Twente
|
Bijzonder mooie Polo en een schitterend resultaat! Is toch leuker werken als je weet dat het voor een liefhebber is.. Goed ook dat je de binnenzijde van de velgen netjes hebt kunnen krijgen, door de combinatie van grote, open velgen met kleine remmetjes kijk je nogal 'in' de velgen.  Saab 900 Classic Full Pressure Turbo 1993 & VW Polo 1.4 Highline 2002
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
erg netjes! mooie wagen ook.
trouwens, mothers fx wax zitten toch cleaners in? tenminste 2 jaar geleden nog wel
|
|
|
|
geen zorgen mensen, de trekhaak is inmiddels weer gedemonteerd Bijlagen:  GroteFoto-CQWZZTHV.jpg 2.819 KB, aantal downloads: 39.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Mooi resultaat! Citaat:een hele dikke polo bluemotion There's no such thing.... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: Rotterdam e.o.
|
Hele dikke mooie polo en super resultaat!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Wou dat de Polo van m'n ouders er zo uit zag, echt heel mooie velgen zeker icm de verlaging! Bovendien mag het resultaat van je werk er zijn Emiel! Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Leuke detail, en uberschattige remschijfjes, hoe klein zijn die wel niet?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
De schijf inclusief klauw past heel krap in een 15" velg Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-6-2009 Locatie: Duiven
|
Oh man he wat een mooie auto zo! Zo te zien zelfs de gele knipperlampjes voor zelfs vervangen voor silvision's. Helemaal mijn smaak. Zou alleen de kentekenplaathouder achter vervangen voor een blanco exemplaar.( €2,- Brezan) Seat Leon Copa candywhite 2011 Seat Ibiza Goodstuff black magic 2011
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-11-2010 Locatie: oss
|
Zeer strakke polo! Wat voor maat wielen ligt daar onder?j en et waarde? En Hoeveel cm is hij na moederaarde gezakt? www.dubclub-online.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Wouter B schreef:De schijf inclusief klauw past heel krap in een 15" velg Dat valt dan nog mee. Maar die remschijf in een 18'' velg lijkt dan gewoon heel erg klein, de verhouding is dan een beetje zoek (net als het comfort  ). Wel mooie velgen trouwens!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
zeer dikke polo! maar heerlijk resultaat! keurig ook! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Mooie strakke detail Emiel.........welk merk wielen is dit OEM VW of ? Heb even gezocht, hetzijn RSS wielen, origineel gemonteerd onder Audi TT prachtig! Die komen ook op de toekomstige auto.........) En deze gaan het worden: (The Black Edition onder een witte Qashqai)  Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-7-2008
|
Wow wat een mooi resultaat! Er strakke detail :-)
Heb jij enig idee wat voor verlaging onder deze Polo zit?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-2-2011 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
schitterend resultaat, die polo's zien er steeds beter uit, wel niet makkelijk om die wielkasten te reinigen denk ik VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-4-2011 Locatie: Enschede
|
Phattephreak schreef:Heb jij enig idee wat voor verlaging onder deze Polo zit? De 'eibach pro-street s' Niet dat ik dat uit mijn hoofd weet hoor, maar ik herkende de dikke Bluemotion uit het mypolo.nl forum als die van member 'Ger': http://mypolo.nl/viewtopic.php?f=41&t=1105
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
goed bezig daar aan de overkant van de maas
|
|
|
|
dankje, jij woont voor mij inderdaad het veer over, en dan rechtsaf, of via kessel het veer over dan ben ik er...
|
|
|
|
Guest
|