|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Hier een lijst van mede forummers. http://www.batchgeo.com/...c407abecd59c69c69350eeb
Ik had begrepen dat je uit Doesburg komt, niet echt in de buurt van mij anders had ik wel wat monello samples voor je. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2011 Locatie: Doesburg (Gld.)
|
Nog wat spulletjes onderweg:Monello - Peluche Verde Trio (Ben toch benieuwd naar deze doeken) CSF - Finalmaxx Microfiber Towel (Lekker dik exemplaar voor de wax uit te boenen) C.Pro - Eraser C.Pro - Iron.X Cleaner (na zoveel lovende reviews ga ik hem dan toch proberen) Was alleen de 'Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth' vergeten mee te bestellen dus Carclean.nl even een mail gestuurd of die er nog bij zou kunnen. Kijk hem daar, kijk hem shinen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Vandaag de Ka in de Fuzion gezet en uitgepoetst met de Peluche verde. Wat een heerlijke doeken zeg, lekker zacht en een mooie maat. Ga je zeker geen spijt van krijgen net als de iron x. Ben zelf ook wel benieuwd naar de eraser. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
|
Thnx voor het meedenken! Zit alleen niet veel in de buurt hier en daarbij ken ik ook niemand hier van het forum en voel me een beetje vervelend om zomaar samples te vragen. addy schreef:Vandaag de Ka in de Fuzion gezet en uitgepoetst met de Peluche verde. Wat een heerlijke doeken zeg, lekker zacht en een mooie maat. Ga je zeker geen spijt van krijgen net als de iron x. Ben zelf ook wel benieuwd naar de eraser. Ja, je leest veel goeds over die Peluche verder doeken, ben benieuwd. De Eraser schijnt alles te hebben wat IPA niet heeft en goed te ontvetten. Ik heb een 500ml fles besteld om te kijken of het wat is, maar ook hier lees je veel goeds over. Kijk hem daar, kijk hem shinen!
|
|
|
|
madhouse schreef:Nog wat spulletjes onderweg: Monello - Peluche Verde Trio (Ben toch benieuwd naar deze doeken) CSF - Finalmaxx Microfiber Towel (Lekker dik exemplaar voor de wax uit te boenen) C.Pro - Eraser C.Pro - Iron.X Cleaner (na zoveel lovende reviews ga ik hem dan toch proberen)
Was alleen de 'Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth' vergeten mee te bestellen dus Carclean.nl even een mail gestuurd of die er nog bij zou kunnen. Mijn bestelling was nog niet verstuurd dus ook de 'Mint Merkin' is nog bijgevoegd. Moest nog een goede doek voor de ramen hebben want met een gewone microvezel vind ik het niet te doen (blijven allemaal kleine pluisjes achter). De Dodo Juice zou het beter moeten gaan doen. Kijk hem daar, kijk hem shinen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Je collectie groeit snel. Pas maar op dat deze hobby niet ten koste gaat van je ht hobby Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
|
Op HT gebied heb ik het behoorlijk goed voor elkaar, en idd deze collectie groeit erg hard. Kreeg vanmorgen wel een compliment bij de dealer (auto staat daar voor mankement) dat hij zo ontsettend mooi glimt! Kijk hem daar, kijk hem shinen!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,216 seconden.