|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-11-2011 Locatie: nossegem
|
Hallo, Ik werk momenteel met 3M producten en ik zou de groene pad van 3M das voor de grove pasta.Maar ik vind deze nergens meer in stock en nu is men vraag of er iemand weet welk ander goed merk ik kan nemen dat even goed is al 3M mvg i feel the need, the need for speed..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Fast Cut Plus kun je ook prima met een oranje of gele Lake Country / Monello pad doen. Evt. ook prima te gebruiken met een wolpad.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Wat Eelco zegt, bovendien is de groene 3M pad een vreselijke b*tch vind het persoonlijk echt waardeloos werken. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
aaa van de polishe ben ik persoonlijk echt content En is deze verkrijgbaar op de site fast cut plus? i feel the need, the need for speed..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
vraag gewoon rechtstreeks via "contact" aan Carclean.nl wat zij aanraden , je zal merken dat het je heel wat ellende uitspaart persoonlijk heb ik de smartpads 5.5" in zowat alle kleuren en ben er tevreden over GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Okej ik heb de de gele pad genome is ne harde pad speciaal vo krassen en voor e rotary machine en ik neem aan de blauwe hier ook voor de fijne afwerking is die ook geschikt is voor een DAP machine? i feel the need, the need for speed..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Carclean.nl verkoopt geen 3M polijst spullen. De blauwe 3M pad is inderdaad voor de afwerking icm de Ultrafina SE de blauwe pad staat trouwens in mijn top 3 van favoriete pads Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Qua kracht zullen de Monello Inizio Forza of Meguiar's M105 prima naast FC+ kunnen staan, allen kun je prima met een gele pad gebruiken. Fijne afwerking kun je een lichtgroene (light polishing/finishing) of zwarte pad voor pakken, deze kunnen ook prima op de DAP, wel even kijken naar de juiste afmeting. Welk product wil je er mee verwerken?
|
|
|
|
Ik heb de groene pads van 3M kunnen vast krijgen via via  2 voor 15 euro kon ik niet echt voor sukkelen hé  i feel the need, the need for speed..
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
speedy.gonzales89 schreef:Okej ik heb de de gele pad genome is ne harde pad speciaal vo krassen en voor e rotary machine en ik neem aan de blauwe hier ook voor de fijne afwerking is die ook geschikt is voor een DAP machine? Ik weet dat je een Belg bent, maar zou je AUB willen proberen om in het NL te antwoorden? Ook maken punten, komma's en hoofdletters het ook een stuk leesbaarder Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
stimpy68 schreef:Ik weet dat je een Belg bent, maar zou je AUB willen proberen om in het NL te antwoorden? Ook maken punten, komma's en hoofdletters het ook een stuk leesbaarder Ooo sorry mijn excuses hiervoor. i feel the need, the need for speed..
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,231 seconden.