|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Brabant
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2011 Locatie: Kaatsheuvel
|
Heerlijke detail! Leerzaam ook! Hij is er echt van opgeknapt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
erg uitgebreide detail inderdaad. Mooi resultaat ook.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Heb er van genoten, zeer mooie detail met prachtige resultaten! Dakrails zijn werkelijk als nieuw. Bumpercorrectie is ook aardig goed gelukt zo te zien, valt natuurlijk ook niet mee om slecht herstelde schade netjes te corrigeren. Glans zit er weer goed op Erg mooie velgen trouwens Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-6-2008 Locatie: Rotterdam
|
Mooi werk! Ik vind die oldtimer op de brug anders ook heel gaaf! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
En weer een mooie detail van Waxwizard. En idd een mooie oldtimer. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
Netjes gedaan hoor! Passat ziet er nu goed uit. Kleine verlaging zou hem wel af maken. Haha Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Wat een resultaat weer Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Schitterend resultaat, as usual! BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: Rotterdam e.o.
|
Prachtig! Mooi trouwens ook die blauwe kleur.
Dat wetsanden ziet er altijd toch indrukwekkend uit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-10-2011 Locatie: Harderwijk
|
Mooie detail en super resultaat!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2009 Locatie: roosendaal
|
Heey, wat een werk he zo'n station. er komt geen eind aan.
ondanks dat je alleen was, toch een hoop werk verzet en een heel mooi resultaat!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Erug mooi geworden en een mooie kleur ook. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Ik was dan wel alleen maar de eigenaar heeft gelukkig ook ervaring met het werken met een machine (slijptol) een polijstmachine is wel wat anders maar met wat instructies en aandachtpuntjes heeft hij zelf ook mee geholpen. Anders had ik het nooit gered in een dag. Ik voel mijzelf wel steeds vertrouwder met het wetsanden, je moet wel heel erg uitkijken en constant het resultaat in de gaten houden om ervoor te zorgen dat je niet te ver gaat. Het laatste half jaar heb ik veel bijgeleerd, de volgende stap wordt spotrepair, ik ga mij nu hier wat meer in verdiepen. Het was inderdaad een flinke lap auto er lijkt gewoon geen eind aan te komen als je bezig bent ook door de handvaten op het dak moet je vreemde posities aan nemen om het dak te kunnen polijsten en je machine in bedwang houden. Die oldtimer op de achtergrond is echt een prachtbak daar zit nog veel werk aan voor de eigenaar om hem weer rijwaardig te maken. Veel van de panelen zijn geroest en hebben nog heel wat aandacht nodig. Dit is wel een projekt zonder einde denk ik.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Heerlijke show-off! mooi detail en keurig eindresultaat! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Mooie Passat en dito detail. Wel schandalig dat een reparatie zo werd afgeleverd, zie ik het nou goed dat er in de hoek ook blanke lak ontbreekt? Hopelijk niet door het wetsanden. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
Niet door het wetsanden, hier was de blanke lak al afgekomen door het slechte herstelwerk. Met het wetsanden heb ik de overgang wat minder kunnen krijgen zodat het wat minder opvalt. Voor het beste resultaat zou die hele hoek opnieuw gespoten moeten worden.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,496 seconden.