|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-11-2011 Locatie: Nederland
|
Nee, dit is geen topic over groen. Sinds begin dit jaar maak ik gebruik van Meguiar's Professional Wheel Brightener en dat heb ik volgens de opgave verdund. Alleen na 2 of 3 x inspuiten (ongeveer 1 tot anderhalve maand) dan kan ik de plantenspuit (verschillende herkomsten geprobeerd) weggooien, omdat er dan alleen nog lucht uitkomt. Ik begin er langzamerhand een beetje gek van te worden.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen en heeft die wel een oplossing gevonden.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Gebruik de zoekfunctie  Maar goed hier nog een keer: 1. je gebruikt een plantenspuit voor chemicaliën, daar is ie niet voor gemaakt, logisch dat hij er mee gaat stoppen. 2. Zelfs de chemical resistant sprayers stoppen er mee na een tijdje, maar dan zijn ze niet kapot, maar Wheel brightener droogt op als kristallen en deze verstoppen de sprayer, Oplossing is al vaak gegeven: de sprayer na gebruik doorspoelen met warm water. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-11-2011 Locatie: Nederland
|
Mea maxima culpa. En ik had nog wel de forumregels gelezen. Bedankt in ieder geval.
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,176 seconden.