Ik heb recent mijn V50 kleur lichtgroen metallic met meg swirll X en de DAP500 behandeld.Ik heb hiermee 98 % van alle krassen weg weten te krijgen, maar moest wel 2 keer een run maken waarbij ik ongeveer 6 keer per run over het oppervlak heen ben gegaan. Het resultaat was redelijk goed. Ik ga zelf de volgende keer de ultimate compound gebruiken, dit kan de lak namelijk makkelijk hebben qua hardheid, en je krijgt dan veel meer resultaat tijdens de eerste run. Hierna zou je nog een run met swirll x kunnen maken om het geheel nog mooier af te werken.
Ik heb de oranje light cutting pad gebruikt.
Hierna heb ik step2 polish van Meg gebruikt. Dit is de glaze alleen meg noemt het polish. Mijn ervaring is dat je dit heel erg dun moet opbrengen, en ook direct na het opbrengen weer moet verwijderen. Als de polish niet helemaal lekker uitpoetst, en blijft `plakken` helpt het om een klein beetje extra polish aan te brengen en direct weer weg te wrijven met de poetsdoek. Kleine stukjes per keer aanbrengen en uitpoetsen!
Ik heb hier een handpad voor gebruikt,maar dit kan met de zwarte pad en de dap of met een rode pad.
Als wax-sealant heb ik de nxt 2.0 van Meg aangebracht met de DAP en de rode finish pad. Ook hier zo dun mogelijk opbrengen, curen en uitpoetsen.
Ik was aangenaam verrast met het resultaat, de auto heeft nog nooit zo staan te glimmen! ik heb de auto 14/11/11 behandeld, en nog steeds staat ie te glimmen voor de deur!
Het spreekt voor zich dat je natuurlijk eerst de auto goed wast en hierna kleien! Dan pas met de DAP aan de gang.
Succes!