|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-12-2010 Locatie: Rotterdam
|
Hallo allemaal, Een tijdje geleden heb ik me hier aangemeld omdat ik van plan was mijn BMW E30 een goede poetsbeurt te geven. Die auto is momenteel een (langdurig  ) project en dus rijd ik nu tijdelijk in een Audi 80 Avant. Aangezien deze van het oorspronkelijke rood naar een bijzonder droevige roze/wit/viezigheid melange was afgezakt was een poetsbeurt hard nodig. Ik ben het eerst een beetje gaan met spulletjes die ik nog had liggen: wat klei, een poetsmachine en Commandant 5. Dat schoot toch allemaal niet lekker op. Dus een bezoekje aan Carclean.nl gebracht in Berkel en mijn ogen zijn geopend Ten eerste werd ik bijzonder vriendelijk geholpen en van advies voorzien (zelfs een mini-workshop gekregen). Ten tweede had ik nu dan toch eindelijk de juiste spullen te pakken om de auto goed te poetsen. Zie hier het resultaat: Before:    Vervolgens gedaan: Wassen met Poorboy's Super Slick & Suds Kleien met Monello Dolce Verde & Meguiar's Last Touch Polijsten met Monello Raffini Mezzo & oranje pad Mothers California Gold Sealer & Glaze Chemical Guys Jetseal 109 After:     Het verschil tussen gepoetst en niet gepoetst:  Een resultaat waar ik heel erg blij mee ben! Ik heb bovendien nog Poorboy's Trim Restorer aangeschaft. Daarmee ga ik het plastic wat proberen op te frissen. Kortom, een hele grote + voor Carclean.nl En nu maar afwachten of het een beetje rood wil blijven, da's natuurlijk ook wel spannend
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Leuk he, zo'n rode auto bijwerken? En krap parkeren daar in Delft...
|
|
|
|
Ja, geweldig, wat een dankbaar werk  Goed dat je me eraan herinnert trouwens, mijn lokatie is inmiddels geupdate naar Rotterdam  En inderdaad, het is krapjes parkeren. Gelukkig niet moeilijk met deze auto.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Hij kon wel zo'n beurtje gebruiken zeg! Mooi resultaat en zeker audi waardig! Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
Dank je en dat kon 'ie zeker  Tja... Zelfs ik als toch wel overtuigd BMW-fan moet toegeven dat dit een heel erg prettige auto is.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Mooi auto,een van de betere wagens.!nice red again VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Een net resultaat behaalt Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Dank jullie! En Zuidwest10, een 80 cabrio? Leuk 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Daar heb je een mooie en eervolle klus aan gehad Koen. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-11-2011
|
Ik woon daar niet ver ver vandaan Netjes gedaan hoor! Holden Astra G 1.6 16V Sport
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Dat is even een metamorfose, erg fraai! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Altijd leuk zo'n roze wagen opfrissen, mooi gedaan! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2010 Locatie: utrecht
|
das een mooi voorbeeld van verwaarlozing van je lak en vervolgens het herstel erg mooi geworden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Tjonge, jij bent `even` goed bezig geweest zeg! Bijzonder veel eer van je werk. Rode lak blijft een kwetsbare lak voor UV-licht, maar wanneer je eens per jaar een lichte polijstbeurt uit voert en de lak goed beschermd, dan blijft het lang mooi hoor. Heb je met de hand gewerkt of machinaal? Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
Hij is weer netjes rood geworden, complimenten Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
|
Dank jullie voor de leuke reacties heren!
@ Aficior: Ik heb het met de hand gedaan. Bizar hoe gemakkelijk dat ging. Ik had eerder al een middag staan zweten met de poetsmachine en commandant 5 en had zo nog niet eens één paneel in orde gekregen... Met deze spulletjes was het op de meeste stukken binnen 3 keer wrijven gebeurd!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zo'n wagen heb ik ook! Mooi resultaat zeg, weer diep rood Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-7-2011
|
Weer mooi rood geworden!  Maar damn wat parkeren ze daar krap zeg.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Wow ik wist niet dat je een rode (roze) wagen terug zo mooi kon krijgen ? zit hier met ene mond vol tanden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: utrecht
|
Netjes gedaan hoor, maar euh... heeft dat ding een hydraulisch veersysteem of hoort die zo laag
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-9-2011 Locatie: friesland
|
Super geworden hoor! echt een dankbare kleur . De 80 Avant is al een hele lange tijd een van de autos die ik wou hebben , enige eis die ik stelde was een v6 en niet verknoeit , die vond ik nooit helaas, maar blijkbaar heb jij er een te pakken ( misschien geen v6 maar wel een frisse auto zo te zien) Zuinig op zijn zou ik zeggen  Audi A4 B5 avant 2000 Santorin blue pearl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2011 Locatie: Doesburg (Gld.)
|
Ik had hem op het HT forum al gezien maar dit is gewoon prachtig! Kijk hem daar, kijk hem shinen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Die is opgeknapt zeg, goed bezig
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2009 Locatie: roosendaal
|
mooi resultaat!
altijd leuk een verkrijte rode bolide weer opknappen.
goed in de wax houden en hij blijft mooi!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-6-2011 Locatie: Oegstgeest
|
Heel mooi geworden! Eer van je werk enne dit is ook echt mijn kleur! Ik wenste mij voor 2012 een dikke portemonnee en een platte buik. Helaas is het een en ander omgedraaid.
|
|
|
|
mondy hans schreef:De 80 Avant is al een hele lange tijd een van de autos die ik wou hebben , enige eis die ik stelde was een v6 en niet verknoeit , die vond ik nooit helaas, maar blijkbaar heb jij er een te pakken V6? Geht nichts über 5 Zylinder Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
En vooral als die blauw is zeker Paulus Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Dat is een lelijk ding man, als je dat een droomauto vind spoor je niet Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Dan spoor ik maar niet , zet hem maar hier op de stoep neer Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
 Niet te koop  anders breek ik mijn eigen Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2010 Locatie: Heemskerk
|
Je hoeft hem ook niet te verkopen, alleen maar op de stoep neer te zetten :P Iedereen mag mijn kont kussen, behalve die van mijn vec
|
|
|
|
Guest
|