|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Zaterdag de auto opgehaald, auto zag er op zich goed uit, maar meer in detail zag ik onnoemelijk veel swirls, sleutelkrassen bij het portier, nagelkrassen bij de handgrepen,krasdefecten langs de zijkanten, velgen die achteraf niet meer te redden waren, kortom eigenlijk toch wel een beetje verwaarloosde wasstraat-auto....met 106.000 km achter de wielen............... Stappen: Dap900 met oranje pad en M105, hier en daar de 4 inch oranje pad met rotary gebruikt, nabewerkt met de Dap900 met groen en de M80 (vanwege de demishing abrasives...!) Eindtopping op een bedje van Dodo Purple Haze voor deze mintgoen metallic bolide (bijna zilverachtig, maar toch wat meer reflectie..) de foto`s:          Na wassen en kleien : (totaal geen reflectie door de vele krasjes (swirls)    Vóór :  Ná (polijstsessie Dap900 oranje M105 en groen M80 en oranje met Rotary en M105 :  Nog meer na-polijst impressies :       Nabewerkt met M80 groen en Dap900:          Buiten en betere reflectie :         De eigenaar was weer zeer trots op zijn Japanner en denkt er zelfs aan hem toch maar niet in te ruilen...Rijdt ook wel erg relaxed en smeuiig zo`n 2.0Vtec automaat...... Bedankt voor het lezen maar weer.............. Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
Dat is een mooi stukje werk. Vraag me altijd af wat mensen mankeren als ik die krassen rond een sleutelgat zie. Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Die is weer fijn marcel! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Mooi correctie zeg, vakwerk. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2009
|
Ziet er zeer netjes uit! Vakwerk! Mooie Honda ook!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2010 Locatie: Rozenburg
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Wagen is er echt weer goed van opgeknapt Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Echt mooie detail zeg! Mooie lakcorrecties behaald, de Accord staat er weer strak bij Heeft hij geen AB op de centrale vergrendeling? Leuk om te horen dat de eigenaar er over denkt om de wagen te houden, groot compliment! Strakke wagen trouwens, vind de Type S erg mooi van dit type Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
mooi resultaat, maaruh.......... die velgen? Waren die niet meer te redden ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
Die is flink mishandeld geweest. De detail heeft hem dan ook goed gedaan.  Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Dank jullie wel allemaal, wat jullie bij het zien van de foto`s dachten, dacht ik dus ook.................de velgen waren helaas niet meer te redden.......te veel ingesleten remslijpsel, de hele beschermlaag was er al vanaf, ik vond toch dat de Sonax Extreme velgenreiniger (de nep-Iron X zeg maar) zijn werk uitermate goed deed, na een kwartiertje ingetrokken te hebben en de EZ flink zijn werk aan `t doen was, zagen de velgen er beter uit dan normaal........helemaal tot hoogglans kleien-polijsten-en Rimwax kwam ik niet. De velgen waren helaas overleden......... p.s. de eigenaar vond ze als nieuw! (hij wist niet dat ze een zilverglans hadden.......................dacht dat het zo hoorde die zwarte uitstraling! Kan mer er iets bij voorstellen als je 6 jaar lang de wasstraat ingaat, die borstels komen toch nooit aan de binnenkant velgbet........ Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Ik denk dat je met de echte Iron-X nog tot een veel beter resultaat komt op die velgen. Voor de rest een heel mooi resultaat! k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Mooi resultaat Marcel. Complimenten. Velgen zien er inderdaad uit als opgegeven, maar kan ik goed begrijpen. Van deze velgen nog wat maken kost vermoedelijk net zoveel tijd als de hele auto doen. He tis mogelijk, maar daar gaan wel aardig wat uurtjes in zitten. Dat doe je vaak alleen, wanneer het je eigen auto betreft, of er een pallet wijn tegenover staat.... Greetz, Robert-Jan Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,372 seconden.