|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-11-2011 Locatie: Apeldoorn
|
Ford focus van mijn ouders heeft flinke krassen achter de deurklinken. Waarschijnlijk van een ring of nagels. Hoe kan ik dit het beste weg krijgen. Alvast bedankt voor het meedenken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-4-2011 Locatie: Gorinchem
|
Als je wat foto's hebt zegt dat meer.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Met een cone en een polijstmiddel zoals Monello of SSR serie van PB. http://www.carclean.nl/p...m_88-540CONE_101539.aspx Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Zal van het weekend eens wat foto's maken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Mocht je er met een cone op pad niet bij kunnen komen : Druppeltje inizio forza op je vingertop doen en dit inmasseren. Net zo lang blijven doen tot het heel soepeltjes gaat. Dan afnemen en afbouwen met Mezzo, gevolgd door Finale. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2010 Locatie: Oud-Turnhout
|
Ik zat zelf te denken aan Scratch-x van Meguiar's . Ik weet alleen niet of het camoufleerd, maar bij mijn auto werkt het zeer goed.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
http://www.carclean.nl/p...236ml_08408_100219.aspx
lees ff de gebruikerservaringen : het ligt meestal aan de gebruiker , je kan er dus wel of niet tevreden over zijn met een cone zal het idd wel goed werken en vooral sneller gaan! maar als je een cone hebt zal ELK krasverwijderend produkt wel iets doen ...... kwestie wat je eraan wilt uitgeven is dan de conclusie GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Zal eens proberen of het lukt om met de hand de boel wat beter te krijgen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
ik heb al ergens gelezen dat je met het handje de krassen eerder maskeert dan wegkrijgt , ook al denk je dat ze weg zijn! daarvoor is een cone dus goed en die "wrijft" tientallen/honderden keren meer over de plek dan jij met je hand.............. GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,183 seconden.