|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Carclean.nl facebook schreef: Wat zie ik daar?! Wheel Woolies komen eraan!
Pics please.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Heb de wheel whoolies liggen,.athans de versie die via de belgische concullega te koop is...kan er nog niet echt aan wennen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Ik werk er al maanden mee. Gewoon SUPER die wheel woolies. Fijn dat ze binnenkort ook bij carclean.nl te verkrijgen zijn voor als de mijne versleten zijn...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Inderdaad, ik gebruik ze ook al enkele maanden en ben er uiterst tevreden over, vind het veel fijner werken dan een EZ-brush. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
ben ff gaan kijken naar die wheel woolies , wat is de prijs eigenlijk (ik zie iets van 49,enzoveel staan ?? )(dollar) is best prijzig zou ik zeggen!(+ 40 euro ?? ) ik vraag me al lang af of ze zo geen ez-borstels kunnen maken die NIET plooien en die je met een accuboormachine kan gebruiken .. zeker voor de binnenkant van de velg(het bed ?) vind ik dit makkelijk , oké er gaan nu weer van die discusies komen van: "bij mij gaat dat prima met het handje" "als je ze niet goed proper krijgt met het handje , heb je ze niet genoeg gewassen..." het gaat er bij mij om dat niet elke wagen velgen heeft die wekelijks worden onderhouden..., daarom mijn vraag hierom de voorzijde is makkelijk schoon te krijgen met allerlei andere borstels/handschoenen , het is de binnenkant die meestal te wensen overlaat.. of poetsen jullie enkel jullie eigen wagen GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Wat een onzin, best prijzig... Koop een grote(23,99€) en een kleine(15,49€) ez-brush en je bent € 39,48 totaal kwijt. Ja dat is veel goedkoper, vooral als je weet dat je bij de wheel woolies drie verschillende maten krijgt voor die €40... Effe nadenken, voor zomaar iets te roepen. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Wat zijn die grappig! Misschien ook erg interessant i.p.v. een kleine EZ Brusch,.... Moet toch nog iets hebben voor mijn winterset (15spaaks) en daar zit niet zo heel veel ruimte tussen,... "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Je kunt overal bij en geen gespetter van de EZ meer in je gezicht (lekker met Iron-X  ) dus ik wil ze graag hebben. Bovendien stoorde ik me al aan dat het ijzerdraad steeds beweegt (en dus is afgebroken). edit: staan al in de shop, mooi samen met de Rejex bestellen die er ook aan komt http://www.carclean.nl/p..._3_WBMF-CKIT_102165.aspx
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2011 Locatie: Deurne
|
Die ga ik ook zeker aanschaffen(!)
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Leuke speledingen, maar waarom staat dit in het Monello topic?
|
|
|
|
Omdat er binnenkort onder, waarschijnlijk, ik vermoed, ik ga er van uit, ik heb een vermoeden, er is een grote/kleine kans, , Monello label een set wheel woolies komen zoals met zoveel producten die worden ge-relabeld. Wel een beetje bij blijven Joost... Zoals ik al eerder postte: Citaat:Facebook Carclean.nl Wat zie ik daar?! Wheel Woolies komen eraan! Vind ik leuk · · Delen · donderdag om 16:10 ·
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ach so... Ik zag ze namelijk in het merkenoverzicht staan bij Carclean.nl (zeg maar de overige produkten) en niet bij Monello.
|
|
|
|
Ik was er van uit gegaan dat alle nieuwe producten herlabeld zouden worden en verkocht zou worden als Monello, vandaar dat ze in dit topic stonden.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Je gedachtengang is niet gek, uiteindelijk hebben we besloten om ze voorlopig onder ons eigen merk Carclean.nl te verkopen, omdat er nu geen Monello kenmerken aan vast zitten. En bij dit soort producten, vinden we dat wel nodig. Monello moet gezien worden als een retailmerk en dus willen we bijvoorbeeld het vlaggetje op de steel van de Woolies gedrukt hebben staan, of er een Monello verpakking omheen willen hebben. Maar eerst kijken we of we tevreden zijn met de kwaliteit van de Woolies (ik ga er wel vanuit, maar willen dit eerst in de praktijk ervaren). De kans is dus aanwezig dat de Woolies een switch maken naar Monello, maar dan bestellen we bij de fabriek dus custom Woolies. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2009 Locatie: ooltgensplaat
|
Ziet er goed uit. Eindelijk een waardige vervanger voor de oude Carrand sheepskin velgenborstel. Gebruik dit ding nog steeds, ondanks dat de steel is afgebroken. Heerlijk zacht voor de lak en neemt lekker veel water op. Deze ga ik zeker mee bestellen bij mijn volgende bestelling.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Beter maak je dan een witte, rode en groene whoolie Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Dat zou grappig zijn, maar hooguit de steel die we dan zouden laten aanpassen denk ik.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Ik zeg steel gewoon zwart laten en een Monello opdruk met de tri-colore.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2011 Locatie: Kaatsheuvel
|
Jongens wat is er zo byzonder aan die wheelwoolies? Althans wat heeft het voor toegevoegde waarde op een normale velgenborstel?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Mulifunctioneel inzetbaar, denk hierbij aan werk onder de motorkap (kleinste woolie is hier zeer geschikt voor), deursponningen (bij de scharnierpunten), tussen randen en kieren, etc.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2009 Locatie: ooltgensplaat
|
sj0ertum schreef:Jongens wat is er zo byzonder aan die wheelwoolies? Althans wat heeft het voor toegevoegde waarde op een normale velgenborstel? Wat mij betreft zijn ze veiliger voor de velg. De vezels zijn een stuk zachter en hij zuigt zich vol met water, waardoor je "veiliger" kunt werken. Zoals iemand anders al aangeeft, zijn ze ook breder inzetbaar dan een normale velgenborstel. Ik gebruik een soortgelijke borstel (de steel is er helaas afgebroken) voor mijn velgen en ben er erg enthousiast over. heb zelf ook de EZ detail mini brush, maar gebruik vaker de wollen "borstel". Voor mij zeker een blijver.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Van we Wheelwolies krijg je geen seconde spijt! Multi-inzetbaar, veiliger voor de velgen, sterke kwaliteit en gaan veel langer mee dan de EZ Detail brush vind ik persoonlijk... :-)
|
|
|
|
Heb de Woolies besteld om bovenstaande redenen en ook om met de kleine woolie achter mijn spaken te reinigen: hier blijft veel vuil zitten en dat ziet er niet uit op een verder schone velg. Verder makkelijk voor tussen mijn remblokken/velgbed, want moet hem nu steeds van de handrem halen als ik nog wat zie zitten. Ook is mijn EZ kapot zoals bij velen. Gister het pakket mis gelopen, hopelijk komt de postbode vandaag op tijd en zal dan eens wat pics posten.
|
|
|
|
ff 2 snelle pics, straks meer want ik ga ze zo gebruiken  
|
|
|
|
Ik ben heel benieuwd! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Oké ik ben om! Heb ze net besteld  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Ik ook en ga ze van de week bestellen. Hoop dat je er nog genoeg hebt Tim.
|
|
|
|
   - De kleinste verschilt niet zoveel van de middelste, maar hij komt wel daar waar de middelste niet kan komen. - De grote is dikker dan de EZ en daarmee kom ik niet tussen velgbed en remschijf, de EZ komt daar wel bij. - Je kunt er meer kracht mee zetten dan met de EZ. - Je kunt rustig spaak voor spaak behandelen, met de EZ wilde ik het altijd z.s.m. klaar hebben vanwege de spetters in m'n gezicht. - Enig nadeel is dat ze nogal veel pluizen los laten, hopelijk houdt dit snel op. En je moet wennen aan de lange stengel. edit: Mooie krassen trouwens op die velg. In het voorjaar maar eens polijsten die ellende. + die airbagsticker moet er ook maar eens af
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
Ben dan wel even benieuwd naar het pluizen Blijft dat of gaat dat over. Hopelijk gaat het niet pas over als je een kale stengel hebt Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
|
 Zelfs bij het grondig uitspoelen na gebruik kwamen er nog pluizen vrij. Kan ook de nieuwigheid zijn, dat is afwachten. De kleinste is ongeschikt voor mijn velgen, maar werkt nauwkeurig bij de deurschanieren en daar komt hij overal bij.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Iets geeft mij toch het gevoel dat de EZ brush voor mij lekkerder zal werken. Qua afmetingen zijn de WW zo te zien perfect en multifunctioneel. Ik ben juist eerder sceptisch dat de WW het eerder zullen opgeven als je elke week je velgen er mee doet. Maar dat is gevoel en en geen praktijkervaring Voor tussen de scharnieren etc zou ik er wel 1 willen proberen.
|
|
|
|
Guest
|