|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Carclean.nl facebook schreef: Wat zie ik daar?! Wheel Woolies komen eraan!
Pics please.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Heb de wheel whoolies liggen,.athans de versie die via de belgische concullega te koop is...kan er nog niet echt aan wennen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Ik werk er al maanden mee. Gewoon SUPER die wheel woolies. Fijn dat ze binnenkort ook bij carclean.nl te verkrijgen zijn voor als de mijne versleten zijn...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Inderdaad, ik gebruik ze ook al enkele maanden en ben er uiterst tevreden over, vind het veel fijner werken dan een EZ-brush. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
ben ff gaan kijken naar die wheel woolies , wat is de prijs eigenlijk (ik zie iets van 49,enzoveel staan ?? )(dollar) is best prijzig zou ik zeggen!(+ 40 euro ?? ) ik vraag me al lang af of ze zo geen ez-borstels kunnen maken die NIET plooien en die je met een accuboormachine kan gebruiken .. zeker voor de binnenkant van de velg(het bed ?) vind ik dit makkelijk , oké er gaan nu weer van die discusies komen van: "bij mij gaat dat prima met het handje" "als je ze niet goed proper krijgt met het handje , heb je ze niet genoeg gewassen..." het gaat er bij mij om dat niet elke wagen velgen heeft die wekelijks worden onderhouden..., daarom mijn vraag hierom de voorzijde is makkelijk schoon te krijgen met allerlei andere borstels/handschoenen , het is de binnenkant die meestal te wensen overlaat.. of poetsen jullie enkel jullie eigen wagen GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|