|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Dat idee krijg ik helaas ook bij de stokjes. Ben benieuwd hoe lang dat pluizen door blijft gaan, daar hangt het een beetje van af bij mij.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Ik denk dat het pluizen vanzelf stopt, of aanzienlijk minder word. Een nieuwe wolpad die voor het eerst op de rotary zet pluist meestal de eerste keren ook "een beetje"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
En na gebruik van de woolies spuit je je velgen toch af en zullen de plijsjes er netjes af spoelen lijkt me ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Het pluizen heb ik niet gehad, maar heb ze voor de eerste keer te gebruiken wel erg grondig uitgewassen. Ik ben echt een fan van de woolies, ze werken veel aangenamer, preciezer en properder daan een EZ. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Ik loop toch tegen het probleem aan dat de whoolies niet zo goed tussen mijn schijven en de velg komen als de EZ borstel. De kleine whoolies zijn echt handig voor de sponningen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Om goed achterin de velgen (met schijven) te kunnen reinigen heb je nog steeds de EZ nodig. Je kunt ook genoegen nemen met de middelste woolie, want de stengel is lang en je werkt nauwkeuriger doordat je harder en meer gericht kunt schrobben op een stukje vuil.
@SkyBump de stokjes voelen solide aan en er zit weinig beweging in het plastic.
Ik trok zojuist nog een pluis eruit, ze hebben hier een nachtje in de schoonmaakazijn gestaan. Heb ze even afgespoeld en ze zijn op zich weer netjes voor de volgende keer.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Misschien dan toch handig om de woolies te gebruiken in combinatie met de ez
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Op slecht onderhouden velgen is de EZ onmisbaar naast de woolies, want de middelste woolie is te klein en de grote woolie te dik. De EZ heeft veel meer bewegingsvrijheid om in kleinere hoeken (tussen smalle spaken of tussen remschijf/velg) te komen dan de grote woolie. Ik ben dan ook benieuwd of RogierV12 zijn Alpina's kan doen met de grote woolie.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Voor de Alpinas kan Rogier beter zo een lammellen kam gebruiken foei dat is bijna een dagtaak die velgen Maar ze staan wel super onder de 7
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,222 seconden.