|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
stukje over oa de nieuwe autofinesse wax die de spirit moet overtreffen. [mod]Commerciele links zijn niet toegestaan[/mod]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Interessante test, ik ben heel benieuwd ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
had m okk al gespot! Ben benieuwd naar de resultaten, wanneer ie leverbaar wordt, maar ook de prijs natuurlijk..... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Verwacht duurder dan de Spirit, jammer dat ze nog niets definitiefs los gelaten hebben over de nieuwe waxen.
|
|
|
|
Medio maart release, prijzen nog niet bekend inderdaad... 7 waxen binnen 2 jaar, das wel nice...! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-4-2011 Locatie: Antwerp
|
Nieuwe metal polish aangekondigd voor maart (Mercury metal polish).  Komt deze in het Carclean.nl assortiment?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2010 Locatie: Nijmegen
|
ivo's schreef:Finale is pure QD, Glisten heeft glansversterkers... Bij een eerste test met Autofinesse Finale op de achterkant van mijn auto had ik al gezien dat de glans veranderde, en dat er dus een glanslaag achtergelaten wordt. Ik kwam er pas later achter dat het ook op de fles staat: Citaat:A gloss enhancing spray Citaat:Water based wax enriched formula Wèl glansversterkers, dus, in Finale.
|
|
|
|
ondertussen ook gezien dat het grote verschil tussen glisten en finale in de basis zit.... Finale is water based, de glisten op olie (volgens mij?) basis... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Klopt wat je zegt over de olie- en waterbasis. Glisten zou daarom lastiger te zijn qua verwerking, ik heb er nog niet mee kunnen werken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2010 Locatie: Nijmegen
|
Ik las op DW dat er mensen zijn die de Glisten fijn vinden werken, en de laatste voorraad ervan opkopen.
Mij lijkt dat een op water gebaseerde QD die een glanslaag achterlaat, nooit enige beading van betekenis kan geven. Het is immers zowiezo hydrofiel. Een op olie gebaseerde QD zou wat dat betreft beter kunnen zijn, omdat olie hydrophobisch is.
|
|
|
|
@Carclean.nl Team,.wanneer verwachten jullie de 1ltr Citrus Power weer op voorraad?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Als je ónder het product je email en/of je telefoonnummer invoert, krijg je vanzelf een email en/of een telefoontje als het desbetreffende product weer op voorraad is.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Net voor het eerst de AutoFinesse Lather shampoo gebruikt Heerlijke kauwgomballengeur en mooi schuim De shampoo laat zich eenvoudig heractiveren Bij het afspoelen nogsteeds schuim in het water En een heel net schoonmaak resultaat The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-3-2011 Locatie: gelderland
|
zonet de citruspower gebruikt het doet idd wat het belooft,ik heb eerst de auto met de hd afgespoten daarna de citruspower op de erg vuile delen vernevelt 5 min gewacht en weer afgespoten,ik denk dat zeker 90 % van het vuil weg was de washmitt werd haast niet vies. ik heb ong 1/4 liter verbruikt dus niet goedkoop,ik ga nog proberen hoe het werkt als ik het 1 op 1 verdun. gr hans
|
|
|
|
Citrus geur IMHO  . Is en blijft een top shampoo ben blij dat ik er genoeg van in huis gehaald hebt... was erg fijn.
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Een duidelijk verschil SkyBuMp, mooi in beeld gebracht BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ik heb de citrus power deze week ook voor het eerst gebruikt en dat werkt echt goed. Ik heb met enkel foamen nog nooit een gelijkaardig resultaat behaald. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Ik kan dit alleen maar bevestigen. Vorige week het product zijn werk laten doen op m'n wagen waarvan ik nog nauwelijks de kleur kon herkennen door de laag zout die eraan kleefde  . Werkelijk fantastisch welke heoeveelheid troep je contactloos kan losweken. Zoals hierboven reeds gemeld is het verbruik het enige minpuntje ...
|
|
|
|
Vraagje aan het Carclean.nl -Team, vewachten jullie in maart ook de "desire" wax?
|
|
|
|
... en de andere nieuwe producten die ze uitbrengen, zoals de interieur-producten?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ja die komen. Snitser schreef:Vraagje aan het Carclean.nl -Team, vewachten jullie in maart ook de "desire" wax? Wij verwachten niet dat er veel vraag naar zal zijn. Dus vooralsnog zal de wax niet ingekocht worden. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Jammer,.ik had evt, wel intresse. Zou het jammer vinden als ik bij de zuiderburen moet shoppen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Als er 6 mensen zijn die interesse hebben, dan kunnen we ze mee laten komen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Wat zo de prijs er van zijn?
|
|
|
|
Ik kan je vertellen dat de Desire wax echt bead als een tiet Op de Clio zit het nu 4 weken, helaas nog niet kunnen wassen door omstandigheden. De wagen zit dus nog vol zout en drap van het sneeuw festijn afgelopen weken. De beading op de wagen is nog meer dan goed, deze performance over vervuiling heen ben ik nog niet vaak tegen gekomen. Ik zal binnenkort wat foto's maken als ik weer druppels op de lak heb, hopelijk van het weekend nog even een was momentje inlassen
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Richtprijs is ongeveer 160 gok ik, voor dat geld heb je nu ook een Ibrido... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Beide zijn met kist volgens mij als ik de twitters mag geloven
|
|
|
|
|
|
|
|
Wat vind je van de spirit, in vergelijking met de desire?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Mooie beading na 3 maanden. Is de auto nog bijgehouden met een quick detailer- of shampoo met toevoeging? Ik lees veel positieve verhalen over Spirit en de duurzaamheid (ook op buitenlandse fora). Interessante wax! Waar ruikt ie naar
|
|
|
|
De Spirit is top, is wel een stukje harder qua substantie dan de Desire. Beide smelten echt prima als je er met je applicator over heen wrijft. De Desire is een hybrid en de Spirit een pure carnauba. Qua beading en sheeting heb ik nog niet heel veel verschil gezien om eerlijk te zijn. Ben nu wel benieuwd naar de uiteindelijke duurzaamheid. GMToyota schreef:Mooie beading na 3 maanden. Is de auto nog bijgehouden met een quick detailer- of shampoo met toevoeging? Ik lees veel positieve verhalen over Spirit en de duurzaamheid (ook op buitenlandse fora). Interessante wax! Waar ruikt ie naar De auto is meerdere malen gewassen en een keer in december en gisteren nagelopen met Finale (QD van Auto Finesse). Shampoo heb ik Auto Finesse Lather gebruikt. De geur van Spirit is een beetje citrus/appel achtig, de Desire ruikt echt naar zoete "iets". Qua geur is de Desire een stukje meer aanwezig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Ziet er wederom goed uit Skybump Ik heb vandaag ook voor het eerst met AF producten gewerkt, eerst de auto gewassen met de Lather en vervolgens nagelopen met de Finale. Wat een heerlijke geur komt er af van de producten  ook het verwerken ervan was top. Het enige nadeel vond ik de sprayer, daar liep ik even mee te sukkelen. Ik vind m te klein voor mij en vernevelt anders.
|
|
|
|
Guest
|