|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2009
|
Ik zag een witte Exclusive op LPG en dat dacht kan er maar 1 zijn  Na een stukje scrollen was dat duidelijk. Dat de XM vies was verbaast me niet, die heeft tijdens de rally in juni een groot deel van mijn stof mogen happen @RST-Smurf: Erg mooi resultaat! Daar knapt de auto lekker van op. @Gompy: Daar kan je weer mooi mee voor de dag komen  McShine schreef:Oh buurman, wat heeft U een mooie auto..... Dat was eigenlijk een CX, de voorganger van de XM 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
I know...In de gelijknamige televisieserie had ie opeens wel een XM... Maar dat mag ook wel , als Citroën dealer zijnde.  A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2011
|
Mooi gedaan! Moet enorm veel voldoening geven om het resultaat achteraf te bewonderen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Erg fraaie detail. Persoonlijk heb ik de XM altijd een fraaie wagen gevonden. Compliment! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2011 Locatie: Purmerend
|
Mooi wit is niet lelijk. Knap gedaan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
 wederom een toppertje! Keep on Going! p.s : wat voor lak diktemeter gebruik je It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: utrecht
|
Hoi Grote smurf, laat je even iets van je horen ? Binnenkort moet ik starten en wil dat graag doen met een blinkende wagen. Het is gelukkig niet zo zwart als vorige keer maar een beurtje kan zeer zeker geen kwaad...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2009
|
Zou je je auto niet NA de LCP detailen?  Ik ga zelf in elk geval geen volledige detail doen voor de rally. Hij komt natuurlijk gegarandeerd smerig terug 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: utrecht
|
Heb je gelijk in , ware het niet dat Willem als service mijn wagen even door de wasstraat heeft getrokken... Toen ik vertelde hoe en wat keek hij me wel wat meewarrig aan Het is nu lang niet zoveel werk als de vorige keer, maar als er weer een mooi laagje opkomt, dan start ik met een mooie schonen wagen en is alles naderhand eenvoudiger schoon te maken. Overigens de hoeveelheid vuil vond ik de vorige rit redelijk meevallen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,203 seconden.