|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Kom een lekkere oliebol happen met een glaasje glühwein op vrijdag 30 december tussen 17.00u en 21.00u! Natuurlijk zorgen wij op deze avond voor een leuke actie:
15% korting op het gehele assortiment.
Elke bezoeker krijgt bovendien een gratis Monello Wash Mitt bij een aankoop van € 25,- of meer!
Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt, dus schrijf je snel in!
Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname! Maximaal 1 gratis promotieartikel per persoon. Geldt alleen in onze showroom, niet online. Om deel te kunnen nemen dien je ingeschreven te zijn voor deze actieavond: VOL=VOL! De korting is niet geldig op voordeelbundels of andere aanbiedingen.I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Hopelijk dit jaar beter weer als vorig jaar, uiteraard zijn we gewoon van de partij! Leuk initiatief weer! www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Nou je het zegt Juffer, ik was die situatie alweer vergeten. Wat een pak sneeuw lag er toen en moet je nu eens kijken. Maar goed, ich bin dabei alleen nog aan mijn vrouw vragen of ik ook m'n portemonnee mee mag nemenBij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Maak er een mooie avond van. helaas valt de avond in mijn nachtdienst cyclus  )
|
|
|
|
Ik hoop ook dat er niet weer een pak sneeuw ligt, maar ik denk dat het dit keer wél goed gaat komen!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Ik ben er ook de vrijdag!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ik weet het nog niet, tis een hele afstand voor op een vrijdagavond. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Leuk initiatief, als het dichtbij zou zijn zou ik zeker langswippen en dan weer terug naar mijn verplichtingen thuis. Ik wens dan ook iedereen die er wel heengaat een plezierige avond, enneeeh niet teveel kopen he
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Toestemming van thuis en dus ingeschreven, ik kom met de Jaguar = AWD How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Hier onder voorbehoud toestemming van de vrouw gekregen om van de partij te zijn. Onder voorbehoud omdat de volgende dag onze dochter jarig is en tevens oud en nieuw bij ons gevierd gaat worden. Hier komen wat voorbereidingen bij kijken. Maar goed, ik zorg dat alles geregeld is en zodoende van de partij kan zijn.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Ik kom ook wel ff oliebollen happen :D Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
LET OP! Niet alleen vermelden dat je erbij bent maar ook inschrijven.
Dat kan Hierrrrr Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
Carclean.nl blijft me altijd weer verbazen met toffe actie's/aanbiedingen Zag dat het alweer niet uitkwam met mijn werk "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Net ook maar even aangemeld, ben benieuwd of ze daar goed oliebollen kunnen bakken. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Mijzelf ook maar even ingeschreven. Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2011 Locatie: noord holland
|
RST-Smurf schreef:Mijzelf ook maar even ingeschreven. voor de oliebollen zekker zal ik ook komen met de zweed best een stuk rijden twijfel............ wat zeg jij smurf
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
In eerste instantie zeg ik , doen.Maar als ik er meer over nadenk zeg ik blijf maar thuis , heb ik meer oliebollen Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-12-2010 Locatie: belgie
|
waarom moet ik nu zover van Carclean.nl wonen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-6-2011 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Present en ingeschreven. Toch handig als Carclean.nl om de hoek zit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Wat vind je ver? Wij rijden vanuit Harderwijk ongeveer 120 km enkele reis Maar komen doen we www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
swigy schreef:Present en ingeschreven. Toch handig als Carclean.nl om de hoek zit dt is ook zeker een voordeel "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Maar kan zeker ook nadelen hebben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-6-2011 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Het vrouwtje vind het idd een groot nadeel  Ik niet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-6-2011 Locatie: Oegstgeest
|
Ingeschreven! Je krijgt alleen van die vette handen van die oliebollen moet je binnenkant weer doen Ik wenste mij voor 2012 een dikke portemonnee en een platte buik. Helaas is het een en ander omgedraaid.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
We hebben IPA  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
En Super Degreaser en Safe Degreaser en servetjes! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2011 Locatie: noord holland
|
zo juist ingeschreven @ smurf samen heen rijden?? ik kom op de heen weg bijna langs je. gr sander
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Dibbuz schreef:We hebben IPA  Krijg je nog 15% korting ook. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2011 Locatie: Amsterdam
|
Iemand uit A'dam die mee wilt rijden? Volkswagen Lupo 3L - 90 PK 170NM - Fantasiegroene Handgeschakelde - www.3-liter.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Safe Sex
|
Ja ja. deze oliebol is ook van de partij
|
|
|
|
Tim schreef:En Super Degreaser en Safe Degreaser en servetjes! +1 Ik wenste mij voor 2012 een dikke portemonnee en een platte buik. Helaas is het een en ander omgedraaid.
|
|
|
|
Dibbuz schreef:We hebben IPA  +1 Ik wenste mij voor 2012 een dikke portemonnee en een platte buik. Helaas is het een en ander omgedraaid.
|
|
|
|
Guest
|