|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2011 Locatie: noord holland
|
Verkopen ze deze hier ook op de site?  is voor mij ideaal voor koplampen en deurlijsten te doen. Ik heb alleen maar 4 inch gevonden in de webshop ? greets sander "UNDERSTEER" is when you hit the fence with the front of the car. "OVERSTEER" is when you hit the fence with the rear of the car. "HORSEPOWER" is how fast you hit the fence. "TORQUE" is how far you take the fence with you.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
als je er geen vind in de Carclean.nl shop , dan zullen ze deze niet verkopen vrees ik....... ik zoek ook soms achter kleinere platen , maar vind deze ook niet zo snel(meestal op engelse sites...) GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Die op de foto is een M14 harde backingplate met een verloopje voor een boormachine Carclean.nl verkoopt ze met een verende tussenlaag, die zijn veiliger Harde backingplates kan je vrijwel overal krijgen, zelfs in de supermarkt van duitse origine The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
ik vind in de shop enkel deze als kleinste maat : http://www.carclean.nl/p..._inch_17000_102068.aspx
of ik zie niet goed genoeg ?? GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,142 seconden.