|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|

Beste forumleden,
Er is al weer een jaar voorbij, de tijd vliegt!
In 2011 hebben we met trots onze Monello-lijn mogen uitbreiden met de Ibrido hybride wax, de Perfetto detailerspray én een complete high-end microvezellijn! Ook Diventa Bella, onze detailingservice, is goed van start gegaan en we hebben veel klanten blij en glimmend de deur zien uitrijden.
We gaan in 2012 onverminderd verder, met uitbreidingen en vernieuwingen aan onze website, de Nederlandse website van Dodo Juice, de website van Diventa Bella en de introductie van wederom een aantal nieuwe Monello producten.
Hartelijk dank voor het vertrouwen dat je ons hebt gegund, we zijn blij met je als klant! Uiteraard gaan wij vol enthousiasme door en zien we je ook in 2012 graag bij ons terug.
Heel fijne dagen en een blinkend 2012 toegewenst namens ons hele team:

P.S. Net als alle voorgaande jaren, hebben we ook dit jaar een mooie actiecode: 'PLUSH2012'. Met deze code krijg je in januari bij je bestelling (vanaf € 50,-) een Monello Peluche Bianco microvezeldoek t.w.v. € 6,99 cadeau.I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
Hetzelfde Tim en team! En ook aan iedereen hier op het forum uiteraard! Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Prettige kerstdagen en een gezond 2012! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-2-2011 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Prettige feestdagen en een gezond 2012 gewenst! VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2012!
Ofwel: Veul haail en zeeg'n in 't nije joar!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Hartelijk dank, en van het zelfde! fijne dagen en een succesvol 2012! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Goede dagen gewenst en een goed 2012! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2010 Locatie: Terneuzen
|
Iedereen hier op het forum en Carclean.nl HQ hetzelfde toegewenst! Zonder wrijving Geen glans
Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Allen een voorspoedig 2012 gewenst. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Allen, prettige feestdagen en een gezond blinkend 2012.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Fijne dagen en een goed en gezond nieuw jaar CCTeam veel succes met de plannen The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Prettige feestdagen en een goed 2012 gewenst aan het Carclean.nl -team en alle forumleden ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-11-2011 Locatie: Apeldoorn
|
Allen alvast prettige feestdagen en een glimmend 2012.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Ook vanuit hier fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en succesvol jaar aan het Carclean.nl team en aan alle forumleden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Allen een paar fijne dagen toegewenst en een schiny en gezond 2012
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reply's. Dat volgend jaar maar een glanzend en gezond 2012 mag worden. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-6-2011 Locatie: Oegstgeest
|
Ook vanuit Oegstgeest iedereen fijne feestdagen en een gezond 2012 Ik wenste mij voor 2012 een dikke portemonnee en een platte buik. Helaas is het een en ander omgedraaid.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Van mij ook prettige feestdagen en alvast een gezond 2012 voor de gehele Carclean.nl crew. Ook in 2012 kan Carclean.nl op mij als trouwe klant rekenen. Misschien dat ik een enkele keer vreemd ga, maar ik beloof het tot een minimum te beperken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2011 Locatie: België Limburg
|
Ook van uit België wensen wij hier iedereen een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar toe.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-2-2011 Locatie: Utrecht
|
Iedereen hele fijne dagen toegewenst en een gelukkig nieuwjaar! Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg... It's better to have than to hope...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Iedereen alvast prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2011 Locatie: België
|
prettige feestdagen iedereen! Veel poetsplezier in 2012!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Prettige feestdagen en een succesvol, gezond & gelukkig 2012 gewenst! BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Ook van mij : aan iedereen een gezond / feestelijk / gelukkig / fijn / prettig enz enz...eindejaar én nieuwjaar natuurlijk GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Allen een gezond, glansrijk en goed 2012 gewenst! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Voor dit jaar hebben wij trouwens besloten om onze kerstwens digitaal te versturen. Vorig jaar is naar schatting 15% van onze kerstkaarten niet afgeleverd en Sannd heeft ook niet goed hierop gereageerd. Versturen met PostNL is vanwege het grote volume zeer kostbaar en daarom dit jaar de digitale snelweg gekozen.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2010 Locatie: Terneuzen
|
@Tim Is in deze tijd ook zeer gebruikelijk lijkt me Zonder wrijving Geen glans
Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
|
|
|
|
Jawel, maar per post bracht tot extra waardering met zich mee, alleen was het gewoon niet meer te doen deze keer.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Ik vond het vorig jaar inderdaad zeer bijzonder een kaart te krijgen op papier. past wel 100% bij jullie instelling en bedrijfs concept. jammer dat het dit jaar niet zo gaat, ik begrijp het volkomen in ieder geval. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Hetzelfde trouwens aan iedereen edit: bartez was me voor, maar ik vind per mail de kaart dus prima
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Ook vanuit twente iedereen fijne feestdagen en een gezond 2012
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Tot nu toe, tot 3x op rij een persoonlijk kaartje gekregen, en ook altijd ontvangen. Persoonlijke mening is dat ik dit altijd wel erg waardeerde, fijner dan zo'n digitaal geval,... Daar voel ik niks bij, en een kaartje kan prima tussen de rest van de kaarten, uitgeprint a4tje niet Maar voor de Wordfeuders: Foar iederéén Noflike Kryst en in Bjusterbaarlik nijjier tawinske  (mits juist gespeld en correct geschreven  ) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Niet helemaal Jeroen, maar het gaat om het idee natuurlijk  . Heb ook vorige jaren ook beide keren mooi op tijd het kaartje ontvangen, uiteraard met waardering, maar ik begrijp ook de keus om daar nu niet voor te kiezen. Uiteraard voor iedereen ook namens mij veel gezondheid, geluk en goede zaken gewenst in 2012.
|
|
|
|
Guest
|