|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-11-2011 Locatie: Apeldoorn
|
Heb een lichte waas zitten op de strips rondom de ruiten van een VW Passat Highline. Heeft iemand een tip om dit weg te krijgen en waar kub je deze strips mee onderhouden zodat ze mooi blijven.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Ikzelf gebruik voor dit soort strips e.d. Poorboys Professional Polish (de eerste versie, dus zonder korrel).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Ik gebruik op de mijne Monello Finale. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
Heb beide wel in huis volgens mij. De finale met de hand of met een DAP?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Dap met spotbuff kán maar met de hand is net zo snel als ze tenminste nog een beetje in goede staat zijn. Het chroom is geplastificeerd ofzo, daarom help een chrome/metalpolish niet zo geweldig. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-9-2011 Locatie: friesland
|
De lijsten op waarover het hier gaat , zijn geanodiseerd  Overigens toegepast op alle lijsten in de VAG groep , almede de spiegels zoals te vinden op S-line En R uitvoeringen. Correct me if im wrong. Audi A4 B5 avant 2000 Santorin blue pearl
|
|
|
|
Zal het binnenkort eens uitproberen wat het beste werkt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-3-2011 Locatie: België
|
De dakrails zijn zeker geanodiseerd, het chroom rondom de ruiten kan ik niet bevestigen. Heb trouwens ook last van een lichte waas op de dakrails van mijn Golf Variant, tot nu toe nog niet helemaal weggekregen....
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,185 seconden.