Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

3 Pagina's <123>
Waar komt Monello vandaan? Opties
SpeeDJ
#34 Gepost : maandag 26 december 2011 15:58:17
Rang: V.I.P.

Wat een pikant detail dat je deelt Rogier! Ik wist niet dat jij zo hield van zweep hehehe

Maar goed, ik vind het zelf wel klaar zo. Niet leuk om het hele eerste deel van dit topic te lezen op tweede kerstdag. En begrijpelijk dat Tim op z'n staart getrapt is, we werken (vergeet idd Bert, Dennis en Johan ook niet in dit verhaal) ons het apezuur om dit soort producten te ontwikkelen en dan krijg je dit naar je hoofd. En nee, niet beginnen over dat we geen kritiek kunnen hebben of weet ik wat, maar dit is nog altijd het Carclean.nl-forum, waarbij heel veel vrijheden zijn, maar we laten ons inderdaad niet beledigen door iemand die echt geen idee heeft waar hij het over heeft. Als je het hele jaar bij ons zou werken en dan gefundeerd zou kunnen zeggen dat we even ergens een labeltje op plakken en klaar, dan zou je recht van spreken hebben. Nu moet je gewoon je mond houden als je niet weet waar je het over hebt. Of je gaat lekker op een ander forum achter ons rug over ons zeuren. Nu krijg je van mij ook met de zweep (en dan bedoel ik niet jou, Mondy Hans)
RogierV12
#35 Gepost : maandag 26 december 2011 16:02:47
Rang: Lid

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

O dus jij houdt ook van zweep
Wanneer spreken we wat af? LoL
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Tim
#36 Gepost : maandag 26 december 2011 16:08:34
Rang: Moderator

mondy hans schreef:
Het was een compliment , hoop voor iedereen die erbij betrokken is dat het een groot succes wordt.

Hartelijk dank Hans. weg

I'm the Master of Bling!
mk-us
#37 Gepost : maandag 26 december 2011 16:11:48
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Monello heeft toch een historie, sterker nog daar maken we allemaal deel van uit.
Nog sterker: werden we met zijn allen niet vanaf dag 1 er bij betrokken ? ( ons allemaal de vetplanten gezocht naar de puzzelstukjes hahaha )
Daarna het fotomateriaal van de wax, het vallen en opstaan van het houten kistje, we mochten meekiezen welke van de 3 teksten het beste uitkwam op de metalen pot.
Uitkiezen welk potnummer je prefereert!
Doeken op de markt: foto van vragtwaggel vol dozen, overvol magazijn, superactie t.b.v. pakket met doeken.
Als ik beetje goed begreep was men zelfs erg nieuwsgierig geworden naar de Ibrido in de UK, dus over aantal jaren is het allemaal een internationaal succes en hebben we moois om op terug te kijken

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
RogierV12
#38 Gepost : maandag 26 december 2011 17:06:39

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

En ondertussen is Ibrido veruit mijn favoriete wax lief
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Vadebo
#39 Gepost : maandag 26 december 2011 19:27:48

Ook hier staat Ibrido met stip op 1.
Super lekker te verwerken en een glans..........

Binnenkort een Ferrari 360 Modena op het programma staan....een donker groene....ben benieuwd hoe de Ibrido hier op uitpakt wink2
Kermit
#40 Gepost : maandag 26 december 2011 19:53:55

Citaat:
Bovendien gaat in alles heel veel tijd, energie, geld en denkwerk zitten en vind ik het een grove belediging als het zo afgedaan wordt. Het zegt meer over jou dan over ons Broodplank.

Zoveel gebrek aan respect, heel heel heel teleurstellend!

@Tim Ik vind je nu wat te fel uit de hoek komen, maar misschien zijn het wel de woorden op een scherm. Je hebt een punt en er is helemaal niets mis met de opzet van Monello. Beetje bedacht, beetje gejat, maar een lijn om trots op te zijn!

Maar vind je nu te snel en te hard reageren zeker als je weet dat als je met zoiets start er ook negatieve danwel vervelende en onjuiste uitspraken worden gedaan. Daar moet je ook boven kunnen staan.

Daarbij geef je aan hoeveel tijd en moeite jullie er in steken. Dat is geheel jullie eigen keuze! Ik zien niet in dat we daarom juist respect moeten hebben. Ik neem aan dat het uit vrije wil is en jullie er iets aan verdienen. Dat is jullie gegund en respect verdien je door bijvoorbeeld jullie goede service.

Ik zit nu lekker op je woorden te pikken, maar kon het niet laten hier op te reageren. Het is Kerst, we houden het gezellig dronken
hondasport
#41 Gepost : maandag 26 december 2011 20:10:40

Ik denk dat het voor mensen die het merk niet kennen het misschien een beetje verwarrend is. Gemaakt in Duitsland, italiaanse vlag en verkocht in nederland en belgië. Moet wel zeggen dat het vlagje wel goed oogt op de flesjes geniet .
Overlaatst had ik eens verteld aan een belgische detailingshop dat ik monello gebruikte, maar hij was hier sceptisch over. Hij zei dat het een afgelengde menzerna was. Hij gebruikt alleen chemical guys. Geef mij maar monello knipoog
Detailing is geen hobby, het is een passie
Tim
#42 Gepost : maandag 26 december 2011 20:11:31

Soms mag ik fel zijn. knipoog Mijn reactie illustreert prima hoeveel ziel en zaligheid wij in Monello investeren.

En dat aangelengde verhaal komt uit een hoek waar ze wat jaloers zijn. cool
I'm the Master of Bling!
Vadebo
#43 Gepost : maandag 26 december 2011 20:39:59

Tim schreef:
waar ze wat jaloers zijn. cool

Ik ben van mening dat 99 % van de negative/sceptische berichten tov Monello te maken heeft met jaloezi.
hondasport
#44 Gepost : maandag 26 december 2011 22:28:47

Tim schreef:
En dat aangelengde verhaal komt uit een hoek waar ze wat jaloers zijn. cool

Neeeeeee, zeker niet knipoog . Denk dat hij gewoon nog niet met monello heeft gewerkt. Ik zeg ook niks slechts over chemical guys, kan ook zijn dat dit goed werkt, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt dus kan ik ook niet zeggen of dit goed is.
Tim
#45 Gepost : dinsdag 27 december 2011 9:53:46

hondasport schreef:
Neeeeeee, zeker niet knipoog . Denk dat hij gewoon nog niet met monello heeft gewerkt.

En dan vind jij het logisch dat ze met een of ander zeververhaal komen dat het verdund zou zijn? Dat soort verhalen worden alleen maar in de wereld geholpen door afgunst. knipoog

(Zeker als hij het verhaal in de afgelopen 2 jaar nog verteld heeft, want ik heb hem er destijds direct over opgebeld om te vragen hoe hij aan die onzin kwam.)
I'm the Master of Bling!
JosB
#46 Gepost : dinsdag 27 december 2011 17:30:32

Wie tussen de regels in de diverse topics over dit onderwerp door heeft gelezen, weet dat het geen makkelijk verhaal is om een produktlijn te laten produceren en in de markt te zetten. Er staat me nog een verhaal bij over een pot wax en de zoektocht naar iemand die hier een mooi bijpassend doosje voor kon maken.....
Volgens mij heeft het nogal wat moeite (understatement) gekost om dit uiteindelijk voor elkaar te krijgen.

Respect dat jullie wat minder positieve reacties als hiervoor laten staan. Aan de andere kant, sommige mensen weten niet beter en benaderen zaken bij voorbaat van een negatieve zijde. Vraag is of ze zoveel aandacht terug verdienen. Ik denk dat men bij Carclean.nl ook wel weet dat de klanten over het algemeen uitermate tevreden zijn over de verkochte produkten en service. Het moet daarom niet zo zijn dat een enkele negatieve reactie gaat overheersen hoewel ik begrijp dat jullie je geroepen voelen te reageren.
Tim
#47 Gepost : dinsdag 27 december 2011 17:50:57

Bedankt voor je reactie Jos! Ik vond het in dit geval de moeite waard en even luid en duidelijk te vertellen hoe het zit en verder maak ik me geen zorgen. knipoog
I'm the Master of Bling!
R-s
#48 Gepost : dinsdag 27 december 2011 19:49:22

Ik vind het knap hoe jullie in deze reeds bestaande wereld een nieuw merk weten neer te zetten waar zoveel lovende reacties op worden gegeven . En dan heb ik het nog niet eens over de webshop . Die is gewoon super ,en ondanks dat jullie druk bezig zijn monello flink bezig zijn uit te breiden met eigen producten nemen jullie ook gewoon nieuwe merken op in de shop .

Vergeet snel de negatieve kritiek en neem eventuele opbouwende kritiek mee.

Maar ga zeker zo door!
" At 200 miles per hour you got no friends "
stimpy68
#49 Gepost : dinsdag 27 december 2011 20:58:49
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

Jammere is alleen dat mensen vaak de positieve zaken vergeten en alleen de negatieve zaken onthouden... zweep
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
I'm not crazy. My mom had me tested.
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Kawouter
#50 Gepost : dinsdag 27 december 2011 22:13:45

En dat mensen meer over negatieve dingen praten dan over positieven.

Maar ik ben het niet eens met dat je negatieve kritiek maar gewoon naast je neer moet leggen. Net als dat negatieve kritiek niet altijd gezien moet worden als een aanval. Een oude leidinggevende van mij zei altijd: elke klacht is een gratis advies. Ik heb dat er zelf altijd ingehouden. Vooral als deze klachten gegrond zijn.

Kijk iedereen kan negatieve dingen roepen. Dat is heel makkelijk. Deze negatieve dingen onderbouwen is vaak een ander verhaal. Als de negatieve punten goed onderbouwd zijn dan zijn dat zeker punten om naar te kijken/aandacht aan te besteden. Op die manier wordt je product beter. Mensen die alleen maar roepen dat een product perfect is zijn voor R&D totaal onbelangrijk. Voor je mond tot mond reclame zijn deze mensen wel helemaal goed natuurlijk.

Kijk ik heb zelf totaal niets te klagen over Monello. Wat ik er van heb werkt goed en ik zal het anderen ook wel aanraden. Maar dat doe ik met PB, Meg en andere merken ook.

Weet niet of dit verhaaltje nog enige samenhang heeft, maar in het kort wil ik zeggen dat je ook negatieve kritiek nodig hebt om je product beter te maken.
Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3
Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
mk-us
#51 Gepost : dinsdag 27 december 2011 23:14:53
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

@Kawouter: het heeft samenhang in zijn algemeenheid en/of met ander voorbeeld, maar als men roept dat het alleen maar een naampje+stickertje is dan slaat dit gewoonweg kant noch wal.
Uiteraard kan Carclean.nl dit als advies opvatten en het verhaal van begin af aan nog eens gaan toelichten, anderzijds vind ik ook dat er wel een beetje meer moeite gedaan kan worden dan iets simpelweg neer te pennen.
Ik zie het zo: als het een klacht / negatief kritiek zou zijn op een product of mij part de gehele productielijn an sich omdat je het gewoon niks vind dan zeg ik ok het is niks voor diegene.
Nu vind ik het ( in elk geval bij mij ) overkomen als een flame jegens de naam monello met als enige referentiepunt het stukje betreffende het polijstmiddel maar meer ook niet en ( vind ik dan ) niet netjes en zeker niet terecht

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Kawouter
#52 Gepost : woensdag 28 december 2011 0:05:08

Dat vind ik in dit geval ook. Als er geen argumenten worden gegeven kan je er totaal niets mee.
Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3
Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
hondasport
#53 Gepost : woensdag 28 december 2011 1:17:02

Tim schreef:
En dan vind jij het logisch dat ze met een of ander zeververhaal komen dat het verdund zou zijn? Dat soort verhalen worden alleen maar in de wereld geholpen door afgunst. knipoog

(Zeker als hij het verhaal in de afgelopen 2 jaar nog verteld heeft, want ik heb hem er destijds direct over opgebeld om te vragen hoe hij aan die onzin kwam.)

Vind het zeker niet logisch. Het was sarcastich bedoeld he wink2
Ik was er niet akkoord mee. Het is een paar maand geleden dus nog niet zo lang.
Tim
#54 Gepost : woensdag 28 december 2011 11:16:15

Kawouter schreef:
Als de negatieve punten goed onderbouwd zijn dan zijn dat zeker punten om naar te kijken/aandacht aan te besteden.

Dit is de samenvatting van je verhaal. regels

Ik ben het daar helemaal mee eens!

hondasport schreef:
Ik was er niet akkoord mee. Het is een paar maand geleden dus nog niet zo lang.

Een paar maanden geleden nog, oei, dat is dan is die kerel echt doelbewust aan het liegen, wat een triest figuur! En wij verkopen er geen fles minder door, hij wel, zou hij dat snappen?

I'm the Master of Bling!
Snitser
#55 Gepost : donderdag 29 december 2011 14:18:21

Tim & Co,

Komt er ook nog een leuk tankje Monello Foam??
Tim
#56 Gepost : donderdag 29 december 2011 14:19:44

Niet op korte termijn. En wellicht zelfs nooit. knipoog
I'm the Master of Bling!
Vadebo
#57 Gepost : donderdag 29 december 2011 17:18:05

Een goede hittebestendige wheelseal van Monello zou een leuke aanvulling zijn.
Shampoo is in de maak en een glaze staat volgens mij ook op de planning.
timothy84
#58 Gepost : vrijdag 13 april 2012 13:11:19

Nu paar keer met Monello gewerkt en eerlijk gezegd, als ik iets nodig heb dat in de lijn zit van Monello koop ik het zowat blindelings...Nog nooit ontgoocheld geweest. En de vormgeving van de producten is schitterend natuurlijk (komt misschien doordat ik beetje Italofiel ben maar vind dat vlagje zo leuk)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170 pk Nero Black
Tim
#59 Gepost : vrijdag 13 april 2012 13:42:18

Goed om te horen, dan zijn we met onze filosofie op de juiste weg! ja
I'm the Master of Bling!
Paulus de Boskabouter
#60 Gepost : vrijdag 13 april 2012 14:06:12

@Tim: mischien een hele stomme vraag: vanwaar het Italiaanse tintje? Niet dat ik mij daar aan stoor hoor! Vind het prachtige producten.

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
Tim
#61 Gepost : vrijdag 13 april 2012 14:18:42

Omdat alles al Engels is knipoog
I'm the Master of Bling!
timothy84
#62 Gepost : vrijdag 13 april 2012 14:33:34

en Italie het land is waar alle mooie dingen ivm auto en motor vandaan komen toch??
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170 pk Nero Black
Tim
#63 Gepost : vrijdag 13 april 2012 14:35:56

Uiteraard!
I'm the Master of Bling!
Jeroenn
#64 Gepost : vrijdag 13 april 2012 18:09:54

Geef mij dan toch maar de Duitse wagens hoor hehe

Maar het Italiaanse tintje van Monello is wel erg leuk great
DolomiteGreyTT
#65 Gepost : vrijdag 13 april 2012 20:00:24

Die Italiaanse namen klinken lekker chique ook. Zie je het voor je: Duitse vlag en Duitse namen aan alle producten hehehe
Woody
#66 Gepost : vrijdag 13 april 2012 20:02:04

Das Pütsch LoL
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's <123>
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire