Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

3 Pagina's <123
Full detail Porsche 911S – MY1976 – Hellgelb (Update 30-12-2011) Opties
RST-Smurf
#67 Gepost : zondag 8 januari 2012 21:03:09
Rang: Lid
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Detailer zilver: Frequente detailer

Beste heer R-J ,

We zijn wel erg ongeduldig geworden en zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat , of het resultaat van waar je nu bentknipoog .

Of is de vrouw weer gevlogen en zit je lekker thuis languit op de bannkrofl
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
Aficior
#68 Gepost : dinsdag 10 januari 2012 0:24:06
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Waarde mede detailers,

Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik nog geen After Pictures beschikbaar heb, maar zoals het hoort zal ik die wel netjes verzorgen.

Vorige week woensdag heb ik nog de hele dag aan de auto gewerkt. Aan het einde van de dag was ik inmiddels redelijk versleten. Na ruim vijftig uur aan die auto werken was ik het wel even zat en toen ik klaar was, heb ik mijn spullen opgeruimd, de was meegenomen en ben ik naar huis gegaan. Ik had zelfs geen fut meer om nog After Pictures te maken. Ook wilde ik proberen op tijd thuis te zijn voor het avondeten en gezellig met mijn gezin de maaltijd genieten. (Wie is toch die man aan tafel die het vlees snijdt?). [Is gelukt]

Ik had mij voorgenomen de auto vrijdag te fotograferen en dan meteen al mijn ‘gear’ weer mee naar huis te nemen, opdat ik dat dan thuis weer tip top in orde zou kunnen maken voor een volgende opdracht. Daarnaast zou ik dan mijn verslag af kunnen maken.

Tot mijn vreugde ontving ik echter donderdagavond een sms-berichtje van mijn vriend, dat er die donderdag reeds iemand langs was gekomen en de auto meteen had gekocht! Top natuurlijk!
Maar hoe nu met mijn After Pictures? De auto stond inmiddels niet meer op de plek waar ik deze verzorgd had, want na een paar jaar stil staan dient ook het motorische en mechanische gedeelte vertroeteld te worden. Diezelfde donderdagmiddag is met die werkzaamheden een start gemaakt op een ander adres.

Zojuist hebben we afgesproken dat ik zondag 15 januari foto’s mag maken op een andere locatie, dus de afronding van mijn verslag verwacht ik volgende week zeker te kunnen verzorgen.

Met vriendelijke groet en excuses voor de vertraging,
Aficior

Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.)
K L I K K E R D E K L I K
I am the King of bling!
RST-Smurf
#69 Gepost : dinsdag 10 januari 2012 18:04:39
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Detailer zilver: Frequente detailer

We wachten met veel (on)geduld op de after pics kerelknipoog
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
frada
#70 Gepost : dinsdag 17 januari 2012 9:45:04

Zondag 15 januari is ondertussen voorbij dus wij kijken weer vol spanning uit naar de after pics.slapen
RogierV12
#71 Gepost : dinsdag 17 januari 2012 10:08:58

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Ik kijk er ook vol spanning naar uit (zoiets als dat kuiken van je avatar)
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Koning Winter
#72 Gepost : dinsdag 17 januari 2012 13:52:37

Vol verwachting klopt ons hart...
Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg...
It's better to have than to hope...
quinten
#73 Gepost : dinsdag 17 januari 2012 20:39:44

Super werk geleverd wacht met spanning op het eind resultaat
It is nice to be important. But it is more important to be nice
nicknameless
#74 Gepost : dinsdag 17 januari 2012 21:53:13
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Naar wat ik heb begrepen van Aficior toen ie bij me was, is dat de gele Porsche inmiddels verkocht is en Aficior bij de nieuwe eigenaar foto's kon gaan maken, alleen duurt dat even.

Dus even geduld allemaal.
joeltje
#75 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 12:05:20

nicknameless schreef:
@ joeltje,

de eigenaar van de Porsche heeft met klem gezegd tegen Aficior dat de lak op welke manier dan ook absoluut origineel moet en zal blijven.

Er mag dus niets gespoten worden of wat dan ook.

Maar met wetlanden hoef je ook niet te spuiten oid. Tenminste, als j het goed doet...

Maar goed; klant is koning, ben ik met je eens wink2
Audi-Man:
A8, Q5, A3, A4, A8

quinten
#76 Gepost : maandag 30 januari 2012 21:32:36

wat een mooi en interessant verhaal en ook de volledige uitleg die je geeft great

gewoon geweldig, wacht op het vervolg

p.s: sorry voor de 2e reactie maar de eerste was van mijn zoon Quinten had het niet gezien
wij delen samen 1 account.

gr ricardo
It is nice to be important. But it is more important to be nice
scenic
#77 Gepost : woensdag 8 februari 2012 16:46:59

Petje af, Robert Jan..van het rode avontuur naar het gele avontuur! Met recht HELLgelb! Man wat een vreselijk oppervlak om hier nog wat aan te doen! Maar je hebt het er goed van af gebracht hoor.......cool Had je alleen de Monello serie hiervoor ? Of heb je ook nog andere merken gebruikt ,misschien niet goed gelezen, weet niet, maar goed top RJ!
Marcel
Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's <123
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire