Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Dodo Fantastic Plastic Opties
RogierV12
#1 Gepost : maandag 26 december 2011 14:46:39
Rang: Lid

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Iemand al ervaring met de Fantastic Plastic?
Ik heb 'm net voor het eerst gebruikt en de trims werden er niet echt zwarter van of is dat ook niet de bedoeling?
De strip op de achterbumper heb ik eerst ontvet met IPA en daarna PF aangebracht, resultaat was dat het dezelfde grijze kleur als voor het opbrengen kreeg.
De rest van de trims heb ik niet ontvet maar gewoon over de resten blackwow van vorige applicaties aangebracht, dat werd wel mooi.
Het lijkt erop dat dit meer een pure bescherming is voor de trims ipv. een dressing die ze mooier moet maken, maar dat kan ik ook verkeerd zien natuurlijk.
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
DivingDisaster
#2 Gepost : maandag 26 december 2011 15:17:19

Wat ik begreep is dat er in de Fantastic Plastic ook een vluchtige stof (ipa of iets dergelijks) zit en dat het meer bedoeld is om het te reinigen en een beschermende laag (sealant) achter te laten. Het is volgens mij inderdaad niet bedoeld als dressing die het materiaal voedt/diepere zwartere kleur geeft.
DolomiteGreyTT
#3 Gepost : maandag 26 december 2011 15:26:43

Alternatief voor "vettige/wet look" producten staat er. Je wilt toch juist een wet look op je trims zou ik zeggen. Erg duur trouwens.
mk-us
#4 Gepost : maandag 26 december 2011 15:29:30
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Door het hoge concentratie IPA reinigt ie het oppervlak en dan laat een sealantlaag achter.
Je kan het layeren en buffen en laat geen witte bende achter.
Kan op rubber en plastic.
Is geen blingbling maar satijnachtige glans.

Dit volgens de heren van Dodo .... zelf geen ervaring, maar wellicht geeft dit je wat extra info.

@BlackTwist: de ene wel, de ander niet. Om die reden zijn er ook 2 versie Trim Sealant uitgebracht ( gloss & satin ) blij

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
RogierV12
#5 Gepost : maandag 26 december 2011 15:44:24

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Aha! Bedankt voor de feedback jongens, de blackwow blijft hier dus in de collectie.
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Berkant
#6 Gepost : dinsdag 27 december 2011 19:14:30
Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Blackwow is ook hier de blijver voor het plastic en de rubbers.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire