Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Hoe PB Bold N Bright het beste te gebruiken Opties
IHC966
#1 Gepost : donderdag 5 januari 2012 20:24:00
Rang: Lid

Heb pas PB Bold N Bright gekocht, hoe kun je dit het beste gebruiken.
Banden wassen? laten opdrogen en dan inspuiten of opbrengen met een doek?

RedCat
#2 Gepost : donderdag 5 januari 2012 21:23:09
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Productinformatie, naar beneden scrollen en hopla een keur aan ervaringen van gebruikers
The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
IbizaSigno
#3 Gepost : donderdag 5 januari 2012 22:36:53

Ik maak de banden schoon met APC en een borstel, daarna nog even met sop (shampoo+water). Als de banden droog zijn, dan met een badstof aplicator aanbrengen.
Seat Ibiza signo 1.4 16v
KNOEI 8G
#4 Gepost : donderdag 5 januari 2012 22:44:49

Ik gebruik Deze meg's pad wel icm een ander product maar werkt fijn en je hoeft 'm niet uit te spoelen dus er gaat haast geen product verloren!
nicknameless
#5 Gepost : donderdag 5 januari 2012 22:50:26
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

IbizaSigno
#6 Gepost : vrijdag 6 januari 2012 8:27:45

Ik heb de Bold 'n Bright gel, zou die te verdunnen zijn om zo op te sprayen en in te borstelen? In het Carclean.nl assortiment kan ik geen vloeibaardere versie vinden dan de gel.
Seat Ibiza signo 1.4 16v
opelmark
#7 Gepost : vrijdag 6 januari 2012 9:26:13

ik gebruik de aplicator van meguairs na het eerst met super slick and sudds (net als de rest van de auto) schoongemaakt te hebben.
www.astratuningclub.nl

2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
nicknameless
#8 Gepost : vrijdag 6 januari 2012 9:30:13
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

De gel is de opvolger van de vloeibare versie.

webshop Carclean.nl schreef:
Bold N Bright is een hoogglans bandenglans en -reiniger op waterbasis. Reinigt tevens uitstekend Whitewallbanden en RWL (raised white letters), is veilig en gemakkelijk te gebruiken en laat je banden er weer super uit zien.

• Op waterbasis • Spray of poets het erop • Voor een langdurige glans • Reinigt terwijl het glanst • Kan verdund worden gebruikt • Snel drogend • Niet vet of plakkerig

knipoog

Alleen de standtijd is wat minder hierdoor.

Misschien een optie om de C.Pro PERL te nemen?

Dit product is tot 1:5 te verdunnen en is milton inzetbaar.
Ik vindt een top product met een zeer lange standtijd cool
McShine
#9 Gepost : vrijdag 6 januari 2012 10:47:47

Ik vind de standtijd van Perl tegenvallen, daarnaast geeft Perl ook strepen wanneer het geregend heeft. Tenminste mijn ervaring.

Wolfgang Black Diamond vind ik nog steeds dé bandengel maar Bold n Bright is ook een goede optie. Trim restorer van Poorboy's de beste budget optie voor de andere plastic parts.
A.k.a Ralf

"A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."

Don, Dodo Juice

nicknameless
#10 Gepost : vrijdag 6 januari 2012 10:50:47

McShine schreef:
Ik vind de standtijd van Perl tegenvallen, daarnaast geeft Perl ook strepen wanneer het geregend heeft. Tenminste

Als een product strepen achterlaat na de regen, dan is het product waarschijnlijk te dik aangebracht.

Ik doe het altijd als volgt:

- product redelijk 'dik' opbrengen
- laten drogen c.q. inwerken zodat het ín het materiaal kan trekken
- het overtollige residu afnemen met een badstoffen washandje en/of doekje. Denk hierbij aan een washandje of een katoenen gastendoekje.

Een gewone mf doek neemt teveel product op of verwijderd het helemaal. En de langharige vezels snijden als het ware in het product.

mk-us
#11 Gepost : vrijdag 6 januari 2012 14:25:05
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Huh, het is toch geen wax waarbij het er op blijft liggen als een uitgeharde laag maar een middel wat er in trekt ( voed ).
Bij trim sealants kan ik me er wel wat bij voorstellen

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
IHC966
#12 Gepost : vrijdag 6 januari 2012 18:40:07

Auto is toch binnenkort weer aan de beurt om gewassen te worden. Kan het dan meteen eens uitproberen wat het beste werkt.
kelvin1990
#13 Gepost : donderdag 5 april 2012 19:35:48

ik heb de bold 'n bright gekocht om icm de lake county pad te gaan gebruiken. wat aanbrengen op de pad en dan op de band uitwerken. Gebruik het in het begin puur, misschien ga ik het later verdund gebruiken.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire