|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Verrassende keuze qua producten www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@derockere: ik ben bang dat de strategie aangepast mag worden .... gaat 'm nl niet worden ben ik bang. Handmatig een poging wagen is niet verkeerd, alleen de keuze van middelen is niet juh-van-het om het zo maar te stellen // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-4-2010 Locatie: Uithoorn
|
Citaat:Dan een goede wax aanbrengen en nadien nog een 'sealer', dit is een product dat op zijn beurt de wax beschermt en doorgaans een maand of 6 meegaat. Sealer gaat beter onder de wax Alfa Romeo GT 1.9 JTD Ford Puma 1.7
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-6-2011 Locatie: den haag
|
Met alle respect, ga je eerst nog even verder inlezen op dit forum! Je kan er veel van leren, dat doe ik ook nog regelmatig hier!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-1-2012 Locatie: België
|
Samz schreef:Sealer gaat beter onder de wax Welke producten zijn dan wel gepast om manueel te werken? Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
|
|
|
|
mk-us schreef:@derockere: gaat 'm nl niet worden ben ik bang Wat is er dan verkeerd aan? Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
|
|
|
|
Juffer1 schreef:Verrassende keuze qua producten Idem als bij de anderen? Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2010 Locatie: Berchem
|
Hey, Straf verhaal... maar ik zie dat je niet ver weg woont... ik kom uit Berchem. Als je wil kan ik met een DAP wel eens langskomen, of jij langs hier. We kunnen is op een panneel testen en kijken naar het resultaat . Ik heb heel de Monello reeks en de Poorboys. Ook alle pads. Stuur maar een PM als je zin hebt.
|
|
|
|
Minieken schreef:Als je wil kan ik met een DAP wel eens langskomen Toch liever niet! Momenteel kan het niet wegens plotse familiale omstandigheden. Toch bedankt.Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Gezien het stappenplan wat je wilt gaan doen, zou ik je toch willen adviseren om je te laten helpen door een forumlid. Je probeert nu met fijne polijstmiddelen (778 is een finish polish = om te eindigen), de 3M volgens mij ook en de Commandant 5 ook. Daar ga je het echt niet mee redden, zeker niet met de hand Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
derockere schreef:Wat is er dan verkeerd aan? derockere schreef:Idem als bij de anderen? Dibbuz schreef:Met de hand wordt het een lastig verhaal om het er geheel uit te krijgen, de glans is altijd wel terug te halen. Je bedoelt Commandant, dat zou ik ernstig afraden, het product is grof, breekt niet af. Er zijn betere middelen verkrijgbaar. Monello Mezzo: KlikkerdeklikI.c.m. deze pad: KlikkerdeklikklakMet stevige druk inwerken, afnemen met een goede Microvezel doek. Herhalen indien nodig (2-3 keer aanbrengen, inwerken en afnemen). Daarna een goede wax aanbrengen zoals Mother's Synwax. Aanbrengen met deze Hand pad en afnemen met een zelfde (niet dézelfde) doek als de Mezzo). derockere schreef:Ik ga het toch eerst handmatig proberen met: -eerst met Chemical Guys n°778 - Paint Correction 1 -daarna 3M Perfect-it III Polijstpasta fijn en dan Commandant 5 Car-polish.
Wie heeft je dit aangeraden of gok je nu maar wat producten bij elkaar. Ik heb zelden zo'n maffe combinatie van producten gezien. Drie verschillende polijstmiddelen van drie verschillende merken? Wat dacht je: als ik op 3 paarden wed dan heb ik een grotere kans op succes? Zoals ik al in mijn post zei: met Monello Mezzo heb je 1 product en ben je veel sneller klaar. Iedereen biedt hulp aan maar je slaat alles af, familieomstandigheden duren ook geen weken, je had ook kunnen zeggen dat je van het aanbod graag gebruik maakt maar dat je het wel over een week/paar weken is. Een machinale behandeling is vele malen beter dan met de hand dus ik snap je keuze echt totaal niet, je hebt wel tijd om het met de hand te doen maar niet om bij iemand langs te gaan met een machine? Ik vind het allemaal maar een vreemd verhaal worden. Ik zou echt willen weten hoe je tot die combinatie gekomen bent of wie jou dat aangeraden heeft. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ik heb dit even doorgelezen en volgens mij worden we in het ootje genomen.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,295 seconden.