Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

doffe plekken dak Opties
Juusta
#1 Gepost : dinsdag 10 januari 2012 23:43:34
Rang: Lid

Hallo,

ik ben nog vrij nieuw op dit forum, nog weinig ervaring met alle machines en producten maar heb toch een vraag.

Ik rij zelf een seat leon 1p uit het jaar 2006, zwarte lak, sinds een tijdje is het me opgevallen dat op mijn dak, en alleen op mijn dak.
Een soort van doffe plekken voorkomen, heb em al gewassen en ingewaxed maar de plekken blijven zichtbaar. Als je er recht bovenop kijk zie je ze niet, maar als je ter hoogte staat van het dak en er recht overheen kijkt zie je de plekken wel zitten. Het lijken een soort van plekken te zijn van regen wat er op is blijven liggen, ziet er naar uit dat het door het weer komt.
Iig geen vogelpoep want daar ben ik erg voorzichtig mee.

Zal een dergelijke polijstmachine hiervoor helpen, want zelf met de hand poetsen krijgt het niet voor elkaar iig.

Ik zal proberen morgen foto's te plaatsen om het duidelijker te maken, maar misschien dat iemand mij al inzicht kan geven.
Ik heb zelf nog nooit gebruikt gemaakt van enig polijstmachine, dus weet ook niet goed waar ik hier voor terecht kan.

Eventueel een ritje langs Carclean.nl zelf, zou dat helpen? Kom uit de buurt iig.

Met vriendelijke groet,

Joost!
Soepergrover
#2 Gepost : dinsdag 10 januari 2012 23:49:50
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Joost, een foto zal inderdaad een hoop meer duidelijkheid geven. Met een stukje tekst wordt het wat lastig bepalen.
Als je bij Carclean.nl langs wilt gaan, wel even vantevoren bellen om een afspraak te maken.
grandscenicman
#3 Gepost : dinsdag 10 januari 2012 23:54:27
Rang: Lid

Een polijstmachine zal dan idd zeker kunnen helpen.

Polijstmachine : bvb DAP500 of DAP900 is altijd een goede keuze.(kijk ff in de webwinkel)

Met zo'n machine moet je al heeeeeeeeeeel dunne lak hebben om er door te "gaan".

Ritje Carclean.nl : zeker doen , en je bankkaart niet vergeten LoL

Zij zullen je met alles kunnen helpen .

Misschien is een paintcleaner (prof. polish van poorboys) al genoeg om van die vlekken af te zijn .

GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire