|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Beetje decadent een Adjutant voor de poetsspullen, maar wel handig Ik dacht eerst dat ie een lekke band had The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Mierlo
|
Erg netjes. Getrokken bandjes staan em goed. Persoonlijk zou ik em nog net wat lager willen zien, maar al met al een nette Corrado.
Je werk laat zich ook mooi zien. Nice job!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
Leuk he dat die smaken zo uit een kunnen lopen. Die velgen met getrokken bandjes en dubbele uitlaat eraf en je hebt een prachtige wagen. Wel mooi plaatje onder de motorkap en dat interieur.... ziet er goed uit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2010 Locatie: Rozenburg
|
Die is goed tot leven gekomen, mooie diepte in die kleur!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Mooi opgeknapt! Die kon wel wat tlc gebruiken. Die velgen zijn niet mijn ding en een booskijkstrip
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
De kleur is weer prachtig opgehaald! Erg mooi geworden  Mooie reflecties De motorische tuning is echt geweldig, het optische een stuk minder naar mijn mening. Vind de velgen wel erg mooi, maar de getrokken banden vind ik niet echt praktisch. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2011 Locatie: kampen
|
mooie auto! je hebt er een boel aan veranderd en de dubbele uitlaat staat hem goed velgen vind ik minder, maar dat is mijn smaak gr Carl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Das een mooi ding zeg! Hij had overigens wel een polijstbeurtje nodig ja... Flink opgeknapt! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Mooie kleur! Mooie showoff! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties allemaal. Doet me erg goed. Wat betreft de cosmetische aanpassingen kan ik de reacties van de meeste hier wel begrijpen. Het blijven immers aanpassingen waar je gewoon een liefhebber van moet zijn. De getrokken banden hebben ook een reden. Wil je namelijk 8 en 9j fatsoenlijk kwijt krijgen onder een Corrado zul je er smallere banden op moeten leggen aangezien het loopvlak niet buiten de wielkasten mag komen want dat is namelijk APK afkeur.  Citaat:Beetje decadent een Adjutant voor de poetsspullen, maar wel handig Wat bedoel je met deze reactie Redcat? Ik begrijp hem namelijk niet helemaal. Al snap ik de betekenis van het woord decadent wel. Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
een dure gereedschapwagen voor poetsspullen in op te bergen............
|
|
|
|
Ok, dan doelt Redcat natuurlijk ook op de laatste foto van het motorblok. Wist niet dat zoiets ook een adjudant genoemd kan worden vandaar de onduidelijkheid bij mij.  Maar of het poetspullen zijn weet ik niet. Misschien zijn het wel andere producten. Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,303 seconden.