|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-1-2012
|
he hallo wil de hemel van de vrachtwagen schoon maken hoe kan ik dat het beste doen ? en met welk materiaal ?
en de stoelen hoe maak ik die goed schoon ? gr marco
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Er zijn diverse topics te lezen waar je heel veel info uit kan halen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Met engelengeduld  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Antwoord op beide vragen : APC aangelengd met water. Nog beter is in combinatie met een extractor www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2010 Locatie: Oud-Turnhout
|
Ik denk dat je voor het interieur beter meg apc + kan gebruiken, net iets minder aggresief [ leder en stof ] en het schuimt net ietsje minder dan de normale apc.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-9-2010 Locatie: Lauwe (België)
|
Wat voor borstel gebruiken jullie dan om dat in te werken? Detailing is geen hobby, het is een passie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ik gebruik een paardenhaarborstel. Werkt perfect, zacht en toch effectief! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-9-2010 Locatie: Lauwe (België)
|
direct erop of met een doek erover? Detailing is geen hobby, het is een passie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Meestal zonder doek, alleen bij gevoelige stoffen doe ik er voor de veiligheid een doek omheen! Komt zelden voor. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2012 Locatie: Munstergeleen
|
En wat Paulus hier zegt klopt als een bus, ben hier namelijk as we speak mee bezig. Hemel wordt als nieuw met apc 1 op 10, sprayen, laten intrekken, nog heel even borstelen en daarna even navegen met een droge doek. Shine-a-holic
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,214 seconden.